نسخه چاپی

نعمتی: قهر با صندوق رأی موجب پشیمانی خواهد شد

یك عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی قهر با صندوق رأی را موجب بروز پشیمانی عنوان كرد.


به گزارش نما، بهروز نعمتی با تاکید بر اینکه «حضور در انتخابات امری مهم و ضروری است و همه مردم باید در انتخابات مشارکت کنند چرا که این سرنوشت کشور است» اظهار کرد: در بین کسانی که کاندیدای نمایندگی مجلس شده‌اند حتما کسانی هستند که با تفکرات مختلف همخوانی داشته باشند ولو این که این کاندیداها خیلی ایده آل نباشند، ولی حداقل هایی از تفکرات مختلف در انتخابات حضور دارند و بر همین اساس باید سرنوشت کشور را با حضور در انتخابات تعیین کنیم.

اخبار سیاسی- نماینده تهران یادآور شد: اگر کسانی تصور می‌کنند نماینده‌ای در بین کاندیداها ندارند معنایش این نیست که اجازه دهیم یک مجموعه تندرو سرنوشت کشور را رقم بزند. ما در این رابطه تجربیات مختلفی در مجالس و شوراها داشته‌ایم، کسانی بوده‌اند که با صندوق‌های رای قهر کرده ولی بعدا پشیمان شده‌اند.

این عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد:‌ نباید بگذاریم قهر با صندوق رای موجب ایجاد پشیمانی شود، بلکه باید در انتخابات شرکت کنیم ولو این که حداقل‌ها فراهم باشد.

نعمتی که در آخرین مراحل اعلام از سوی شورای نگهبان صلاحیتش برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس یازدهم احراز نشده، تاکید کرد: من چه صلاحیتم تایید شود یا نشود در هر صورت حتما در این انتخابات مشارکت کرده و رای خواهم داد.

۱۳۹۸/۱۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...