نسخه چاپی

برخی قوانین زیست محیطی مانع رشد صنعت و ایجاد اشتغال استان است

عکس خبري -برخي قوانين زيست محيطي مانع رشد صنعت و ايجاد اشتغال استان است

استاندار تهران گفت: برخی قوانین زیست محیطی مانع رشد صنعت و ایجاد اشتغال در استان تهران است.

به گزارش نما ،انوشیروان محسنی بندپی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح واحد تولیدی آویشن در شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: این واحد تولیدی با اعتباری بالغ بر سه و نیم میلیارد تومان به بهره برداری رسید و با افتتاح این طرح برای ۷۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی شد.


محسنی بندپی با بیان اینکه برخی قوانین زیست محیطی مانع رشد صنعت و ایجاد اشتغال در استان تهران است گفت: برخی صنایع هنوز با فناوری ۴۰ سال قبل فعالیت می‌کنند و باعث آلایندگی هستند.


استاندار تهران با اشاره به برگزاری نشست‌هایی در خصوص ارائه تمهیدات جهت ادامه فعالیت واحدهای آلاینده افزود: در نشستی که مدیران محیط زیست داشتیم پیشنهاد نوسازی این واحدها را ارائه دادیم.


وی با بیان اینکه امروز شاهد کمترین نرخ بیکاری در شهرستان فیروزکوه در مقایسه با ادوار گذشته هستیم عنوان داشت: راهبرد دولت تدبیر و امید در شرایط جنگ اقتصادی حمایت همه جانبه از صاحبان صنایع به عنوان سربازان خط مقدم این جنگ است.


محسنی بندپی بیان داشت: در مدت نزدیک به ۲ سال گذشته بسیاری از واحدهای راکد صنعتی فعال شدند و این به منزله ایجاد اشتغال در استان تهران است.


استاندار تهران بیان داشت: پرداخت تسهیلات سرمایه گردش، فعال سازی کارخانه‌های نیمه راکد و پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد سیاست کلان دولت در حمایت از واحدهای تولیدی است.

منبع مهر

۱۳۹۸/۱۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...