نسخه چاپی

اختصاصی نما:

كشورهای اروپایی نوكر آمریكا و قابل اعتماد نیستند

عکس خبري -کشورهاي  اروپايي نوکر آمريکا و قابل اعتماد نيستند

میرسلیم گفت: تكلیف آمریكا مشخص است كه قابل اعتماد نیست و همان طاغوت، استكبار و شیطان بزرگ است، اما آیا می‌توان به اروپایی‌هایی كه سست عنصر، ذلیل و زبون در مقابل آمریكا هستند و جرأت نمی‌كنند كلمه‌ای در مقابل آمریكا حرف بزنند اعتماد كرد

به گزارش نما پس از به شهادت رسیدن شهید سردار قاسم سلیمانی توسط آمریکا زمزمه‌های مذاکره مجدد با آمریکا از سوی برخی مسئولان ایرانی موجب شد، مصطفی میرسلیم رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مسجد المهدی تهران به مطرح ساختن مباحثی در این خصوص بپردازد که بخش اول اهم گفته‌های وی را در ادامه می خوانید.

میرسلیم با اشاره به تاریخ انقلاب اسلامی ایران و توطئه‌های آمریکا علیه انقلاب اسلامی و مردم ایران گفت: آیا می‌توان به ریسمان آمریکا، کشوری که در مقابل چشم جهانیان برجام را پاره کرد و دور ریخت چنگ زد.
وی اظهار کرد: بعضی‌ها در شرایط فعلی می‌پرسند سرنوشت پیمان‌هایی همچون پالرمو و (CFT) در (FATF) چه می‌شود. جواب این سئوال واضح است. آیا باز هم به آمریکا اعتماد کنیم تا بر سرمان بزند و لجن‌مالمان کند. از دست دادن فرصت‌های گرامی این ملت در این چند سال کافی نیست؟
رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: تکلیف آمریکا مشخص است که قابل اعتماد نیست و همان طاغوت، استکبار و شیطان بزرگ است، اما آیا می‌توان به اروپایی‌هایی که سست عنصر، ذلیل و زبون در مقابل آمریکا هستند و جرأت نمی‌کنند کلمه‌ای در مقابل آمریکا حرف بزنند اعتماد کرد و آنها را نجات‌بخش و مایه عزت دانست؟
وی تأکید کرد: آیا در حالی که عزت نزد خداست آن را از امریکا گدایی کنیم؟ ایران تا موقعی که عزت را از خدا می‌خواهد سربلند است. روزی که یکی از مسئولان عزت را از غیر خدا بخواهد روز فروپاشی ماست.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد: نه 40 سال قبل، بلکه یک ماه پیش آمریکایی‌ها رسماً رادمرد، مبارز حقیقی و شناخته شده جهانی در مقابل تروریسم را به شهادت رساندند.
وی افزود: آنها هر روز یک توطئه و معامله می‌کنند و امروز معامله مفتضح قرن را برای تثبیت صهیونیست‌ها بعد از 80 سال گرفتاری، آوارگی و بدبختی فلسطینی‌ها کردند.
میرسلیم در خصوص مقاومت گفت: اقتصاد مقاومتی یکی از راهکارهای مهم مقاومت در مقابل کسی است که چشم ندارد ما را ببیند و دشمن ماست.
وی اشاره کرد: تحریم عده‌ای از اساتید دانشگاه، مقامات علمی و شخصیت‌های دانشمند شناخته شده ما نهایت زبونی، ذلت و خواری غرب است.
میرسلیم گفت: کسانی که چند سال پس از انقلاب اسلامی ایران در کشورهای مختلف منطقه از ما الهام گرفته و مقاومت کرده‌اند پیروزی‌هایی به دست آورده‌اند، مانند جنگ 33 روزه حزب‌الله لبنان، جنگ 11 روزه غزه و مقاومت‌هایی که در بحرین و یمن در مقابل عربستان و آمریکا صورت می‌گیرد.
وی با تأکید بر اینکه بنای انقلاب اسلامی ایران و نظام ما اسلام به عنوان دین حق است، مطرح کرد: دست‌هایی در کارند که رکن اصلی قوام گرفتن جمهوری اسلامی یعنی دین اسلام را تضعیف کنند.
رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی خاطرنشان ساخت: تضعیف دین اسلام در نظام از روزی شروع شد که عده‌ای در مجلس خبرگان قانون اساسی در مقابل اصل چهارم قانون اساسی، ولایت فقیه بنای مخالفت گذاشتند و این ظاهراً مخالفت با یک اصل قانون اساسی بود، ولی اساساً روحیه دینی حاکم بر امت اسلامی را قبول نداشتند.
وی اظهار کرد: به مدت 30 سال از سال 1368 تاکنون پرچم انقلاب اسلامی در دست حضرت آقای خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب است و ایشان یک تنه دارند مقابل استکبار و امریکا می‌جنگند و هیچ‌یک از دولت‌های ما به‌طور تمام عیار خودشان را در خدمت آقا قرار ندادند.

۱۳۹۸/۱۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...