نسخه چاپی

تمسخر وضعیت بوجود آمده در انتخابات درون حزبی دموكرات ها در آیووا

رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریكا با انتشار پیامی وضعیت بوجود آمده در انتخابات درون حزبی نامزدهای دموكرات در ایالت آیووا را مورد تمسخر قرار داد.


به گزارش نما، «نیوت گینگریچ» رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا، در این پیام که در توئیتر منتشر شده آورده است: اگر دموکرات‌ها نمی‌توانند یک انتخابات درون حزبی برگزار کنند، نمی‌توانند یک استیضاح را انجام دهند و نمی‌توانند رئیس دروغگوی یک کمیته اطلاعاتی را برکنار کنند چگونه می‌توانند سیستم بهداشت را اداره کنند.

اخبار بین الملل- روز گذشته قرار بود تا اولین انتخابات درون حزبی نامزدهای حزب دموکرات برای انتخاب نامزد برگزیده این حزب جهت رقابت با دونالد ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ برگزار شود اما بدلیل بروز مشکل این امر با تأخیر همراه شد.

بر همین اساس اعلام نتایج رأی‌گیری در ایالت کلیدی آیووا که نماد آغاز رقابت‌های درون‌حزبی دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا است با تأخیری قابل تأمل همراه شده است.

ظاهراً تأخیر به وجود آمده ناشی از نقص فنی اپلیکیشن‌های ثبت آرا و سطح بالای مشارکت مردمی است.

برخی گزارش‌ها دلیل دیگر این تأخیر را خراب شدن اپلیکیشن ثبت و اعلام نتایج معرفی می‌کنند؛ ولی دفتر حزب دموکرات در بیانیه‌ای این موضوع را رد کرده و می‌گوید با کمی تأخیر، مشکل قابل حل است.

دموکرات‌ها همچنین مسئله هک را نیز منتفی می‌دانند.

اگرچه برخی می‌گویند این یک افتضاح برای حزب دموکرات است، برخی دیگر نظیر سناتور برنی سندرز از نامزدهای مطرح حزب دموکرات همچنان خوشبین است و می‌گوید: امروز مقدمه پایان (دوره زمامداری) ترامپ است!

۱۳۹۸/۱۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...