نسخه چاپی

طباطبایی: دیاباته یك وزنه برای استقلال است

دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: غیبت دیاباته بسیار تأثیرگذار است و حضورش در دربی می‌توانست از نظر روحی و روانی روی مدافعان پرسپولیس تأثیر منفی بگذارد.

به گزارش نما، سید هادی طباطبایی در مورد دیدار پنج‌شنبه پرسپولیس مقابل استقلال گفت: امیدوارم بازی خوبی انجام شود این بازی همیشه حساسیت‌های ویژه‌ای دارد. استقلال در شروع فصل تغییر و تحولات بیش از حدی داشت اما خوشبختانه استراماچونی توانست با همه مشکلات تیم خوبی را بسازد و سبک و سیستم جدیدی را هم در تیم جا انداخت از طرفی یک کادر جدیدی آماده که در دو سه بازی گذشته نتیجه خوبی را استقلال گرفته است.

وی افزود: استقلال از نظر روحی شرایط مناسبی و به نظر من بهتر از پرسپولیس است. پرسپولیس چند سال است با این نفرات بازی می‌کند اما استقلال در این دو فصل دچار تغییرات زیادی شد. فصل گذشته بعد از جدایی شفر سبک فوتبالش عوض شد و اکنون هم تیم خوبی شکل گرفته است.

دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال استقلال در مورد نقطه قوت استقلال گفت: استقلال در کار تیمی و بازی سرعتی بسیار خوب عمل می‌کند. ضمن اینکه در فاز هجومی استقلال متنوع ظاهر می‌شود و همین تنوع برنامه‌های هجومی می‌تواند به حریف ضربه بزند.

طباطبایی در مورد غیبت دیاباته گفت: غیبت او بسیار تأثیرگذار است. دیاباته یک وزنه برای استقلال است و اگر در دربی حضور داشت می‌توانست از نظر روحی و روانی روی مدافعان پرسپولیس تأثیر منفی بگذارد ضمن اینکه بازیکن بسیار خوبی هم هست.

وی در مورد پیش‌بینی نتیجه بازی گفت: من بازی‌ها را پیش‌بینی نمی‌کنم اما امیدوارم استقلال برنده شود. زیرا هواداران روزهای سختی را در استقلال گذرانده‌اند و پیروزی در دربی می‌تواند شرایط آنها را تغییر بدهد.
منبع: فارس

۱۳۹۸/۱۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...