نسخه چاپی

اسكوچیچ به سپاهان می رود، قلعه نویی به تیم ملی؟

سرمربی كروات راه خود را از آبادانی‌ها جدا كرد. سرمربی اهل كرواسی بارها در طول فصل از مشكلات مالی و سخت‌افزاری تیمش نالید و به عملكرد مدیران این تیم اعتراض داشت اما دیگر حاضر به تحمل نشد و از جمع برزیلی‌های ایران خداحافظی كرد.


به گزارش نما، در فضای رسانه‌ای ورزش ایران این شایعه پیچیده است که با جدایی اسکوچیچ از نفت آبادان که اصلی‌ترین گزینه جانشینی امیر قلعه‌نویی در سپاهان بود، حالا مرحله نخست حل معادله دو مجهولی نیمکت های سپاهان و تیم ملی فوتبال ایران انجام شده است.

اخبار ورزشی- بالاخره ماجرای اسکوچیچ و صنعت نفت آبادان مشخص شد و سرمربی کروات راه خود را از آبادانی‌ها جدا کرد. سرمربی اهل کرواسی بارها در طول فصل از مشکلات مالی و سخت‌افزاری تیمش نالید و به عملکرد مدیران این تیم اعتراض داشت اما دیگر حاضر به تحمل نشد و از جمع برزیلی‌های ایران خداحافظی کرد.

همچنین دیگر تیم طلایی‌پوش لیگ برتر یعنی سپاهان نیز نیمکت خود را لرزان می‌بیند و امیر قلعه‌نویی با پیشنهاد جدی سرمربی‌گری تیم ملی روبرو است. باوجود مخالفت‌های چندباره باشگاه و کارخانه فولاد مبارکه، مدیران فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان به شدت به دنبال جذب این مربی و سپردن هدایت نیمکت تیم ملی به او هستند.

معادله جدایی این دو مربی از جمع طلایی‌پوشان زمانی جالب می‌شود که بدانیم اسکوچیچ اصلی‌ترین گزینه جانشینی قلعه نویی در سپاهان است و اصفهانی‌ها تا الآن منتظر بودند سرمربی کروات صنعت نفت که با تیمش نتایج خوبی را در این فصل گرفته، از آبادان دل بکند و راهی اصفهان شود. با جدایی اسکوچیچ حالا مرحله اول این معادله حل شده است و به نظر می‌رسد به زودی خبر جدایی قلعه‌نویی از سپاهان، انتخاب او به عنوان سرمربی تیم ملی و انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی سپاهان روی خروجی سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها قرار بگیرد.

۱۳۹۸/۱۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...