نسخه چاپی

بلاتكلیفی فدراسیون فوتبالی كه قرار بود در حد كی‌روش بیاورد

فدراسیون فوتبال بعد از رفتن كارلوس كی‌روش وعده داده بود یكی بزرگتر از او می‌آورد، ولی همین حالا در آوردن این مربی هم مستأصل و درمانده است.


به گزارش نما، کار به جایی رسیده که کارخانه فولاد مبارکه بیانیه می‌دهد که بی‌خیال قلعه‌نویی شوید. چند روزی است که فدراسیون با این مربی تمام کرده ولی دست به دامان کارخانه فولاد و باشگاه سپاهان شده که «تو رو خدا رضایت بدهید او بیاید تیم ملی!» این رفتار‌های فدراسیون به هیچ عنوان شبیه حرف‌هایی نیست که مهدی تاج چند ماه قبل به زبان می‌آورد. امروز فدراسیون مانده که چه‌کار کند. دیروز وقتی در این باره از محمود اسلامیان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال سؤال شد که چه شد، مگر قلعه‌نویی نیامده؟ پاسخ داد: «انتخاب سرمربی تیم ملی در حال بحث است، ان‌شاءا... که به نتیجه برسد. نمی‌توانم خبر دقیقی بدهم. فعلاً دارد بحث می‌شود و چیزی قطعی نیست. آقای قلعه‌نویی هم تیم دارد و سپاهان در کورس قهرمانی است.»

اخبار ورزشی -این یعنی دوباره فدراسیون برگشت سر نقطه اول. معلوم نیست آن‌ها می‌‎خواهند چه تصمیمی بگیرند. کلاً پرونده حضور مربی خارجی را هم بسته‌اند. دایی هم که مجوز نگرفته. قلعه‌نویی را هم که نمی‌دهند!

۱۳۹۸/۱۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...