نسخه چاپی

اعلام زمان ثبت‌نام طرح ترافیك خبرنگاران

عکس خبري -اعلام زمان ثبت‌نام طرح ترافيک خبرنگاران

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیك شهرداری تهران از آغاز ثبت‌نام طرح ترافیك خبرنگاران از ابتدای اسفند خبر داد و گفت: طرح ترافیك برای اهالی رسانه رزروی نیست و میزان سهمیه‌ها نیز بیشتر نشده است.

به گزارش نما ،عمار سعیدیان‌فر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک شهرداری تهران درباره طرح ترافیک خبرنگاران اظهار داشت: امسال ثبت‌نام اهالی رسانه برای استفاده از سهمیه طرح ترافیک زودتر آغاز می‌شود و خبرنگاران می‌توانند از اول اسفند جهت ثبت‌نام اقدام کنند.


 


وی افزود: اهالی رسانه تا پایان اسفند فرصت دارند جهت ثبت‌نام برای استفاده از سهمیه طرح ترافیک اقدام کنند که برای این موضوع نیاز است از محل رسانه خود معرفی‌نامه دریافت و همراه ۱۰ اثر مشابه سال پیش در سامانه تهران من بارگذاری کنند.


 


مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: خبرنگارانی که مایل به استفاده از سهمیه طرح ترافیک نباشند و یا به آن‌ها تعلق نگیرد از کارت بلیت الکترونیک رایگان یکساله مترو و اتوبوس بهره‌مند خواهند شد.


 


سعیدیان‌فرد اشاره به اینکه سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران امسال افزایش نیافته و همان ۳ درصد از کل سهمیه‌ها است گفت:‌حدود ۲ هزار نفر از اهالی رسانه از سهمیه طرح ترافیک برخوردار خواهند شد.


 


وی اعلام کرد:‌طرح ترافیک برای خبرنگاران رزروی نیست، ولی ساکنین محدوده طرح ترافیک و سایر شهروندان بدون سهمیه حتماً باید جهت ورود به محدوده طرح ترافیک رزرو طرح را انجام دهند.


 


مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به اینکه پیش از این یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرده بود اگر خبرنگاران از سهمیه طرح ترافیک خود انصراف دهند می‌توانند از وام خرید دوچرخه و استفاده رایگان از دوچرخه‌های اشتراکی بهره‌مند شوند، گفت:‌این موضوع در مصوبه شورای شهر نبوده است و مسأله‌ای جدا از مصوبه محسوب می‌شود که معاونت حمل و نقل اگر برنامه‌هایی در سال آینده داشته باشد می‌تواند در این راستا اجرایی سازد.


منبع: فارس

۱۳۹۸/۱۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...