نسخه چاپی

علیرضا كمالی: پُركاری برای بازیگر ضربه زننده است

كمالی گفت: بازیگر به زمان هایی نیاز دارد تا زندگی كند چرا كه پركاری ضربه زننده است.


به گزارش نما، علیرضا کمالی بازیگر«آبادان یازده ۶۰»، درباره اینکه آیا ستاره‌ها تضمین فروش فیلم در گیشه هستند یا نه، گفت: اگر در فیلم خوب حضور داشته باشد تاثیرگذار است و اگر فیلم خوب نباشد معکوس جواب می‌دهد.

اخبار چهره ها - او در پاسخ به این سوال که چرا بازیگران طی سال‌های اخیر به سادگی از شخصیت پردازی نقش‌ها می‌گذرند و این باعث تکرار آن‌ها شده، بیان کرد:جواب من شاید برای این موضوع چند وجهی باشد، بازیگر زمان‌هایی را نیاز دارد که از قاعده خارج و دور باشد،زندگی کند، ببیند، سختی بکشد، عاشق شود و دلش بشکند. وقتی که در مسیر شهرت و درآمد و حاشیه‌های مثبت قرار بگیرد که البته لذت بخش هم است، زیستش کم می‌شود و ابزار‌های بازیگری اش مانند گریه، خنده، خشم و... تکراری می‌شود و این پرکاری و تکرار ضربه زننده است.البته نه اینکه خودشان میل به پرکاری داشته باشند، چون جامعه سینمایی و فیلمسازی از آن‌ها می‌خواهند و ناخودآگاه پرکار می‌شود و به شخصه از آن به عنوان عنصر منفی یاد نمی‌کنم بلکه می‌گویم مجال خودکاوی و پی بردن به خیلی از ظرایف هستی را از خودش می‌گیرد.

وی در خصوص اینکه آیا بخشی از تکراری شدن بازی بازیگران، بخاطر تکراری بودن فیلمنامه‌ها است یا نه، گفت: این هم می‌تواند باشد، ولی جمع یک سری اتفاقات است که او را از دنیای کشف و شهود شخصیت قصه برای ایفای نقشی متفاوت دور می‌کند. فیلمنامه‌ها می‌تواند تکراری باشد، اما آیا فکر‌هایی که پشت فیلمنامه هاست هم تکراری است؟ پس کاری که اتفاق می‌افتد فقط گردن بازیگر نیست.

علیرضا کمالی گفت: عموما همه عوامل تشکیل دهنده یک فیلم واقعا باید به خودشان مجالی بدهند و زندگی کنند تا به ورطه تکرار نیفتند.

۱۳۹۸/۱۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...