نسخه چاپی

استقلال برنده دربی است

پیشكسوت باشگاه استقلال گفت: میراث استراماچونی در تیم استقلال هنوز پابرجا است، اما ادامه این شرایط ایده‌آل سخت است.


به گزارش نما، امیدرضا روانخواه پیشکسوت باشگاه استقلال درباره نقاط قوت و ضعف تیم استقلال قبل از شهرآورد پایتخت اظهار داشت: باید روند تیم استقلال را در کل این فصل مشاهده کرد.

اخبار ورزشی- به نظرم تیم این فصل استقلال از نظر فنی یکی از بهترین شرایط را دارد. هنوز میراث استراماچونی در این تیم پابرجا است، اما ادامه این شرایط ایده آل سخت است. بردن این شهرآورد می‌تواند به تیم استقلال کمک کند تا به روند صعودی خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا ادامه دهد.

استقلال برنده دربی است

او درباره شرایط شهرآورد گفت: در این بازی بازیکن‌ها تعیین کننده هستند. به نظرم تیم استقلال تجربه خوبی دارد و از آنجا که بردن این بازی فاصله این تیم تا صدر جدول را با یک بازی کمتر به ۵ امتیاز کاهش می‌دهد، انگیزه کافی در تیم استقلال ایجاد می‌شود. به نظرم تیم استقلال با اختلاف یک گل برنده دربی ۹۲ می‌شود.

او درباره غیبت دیاباته در این بازی بیان داشت: غیبت دیاباته در ترکیب استقلال تاثیر دارد. با وجود زوج دیاباته و قائدی در خط حمله استقلال این تیم از حداقل موقعیت‌ها به گل می‌رسید. البته ارسلان مطهری، با انگیزه بالای خود در بازی‌های گذشته نشان داده می‌تواند جای خالی او را پر کند.

مربی داخلی برای تیم ملی مناسب‌تر است

روانخواه درباره استفاده از مربیان داخلی یا خارجی در تیم ملی اظهار کرد: برای تیم ملی مربی داخلی مناسب‌تر است؛ زیرا با انتخاب مربیان خارجی هزینه بالایی را متحمل می‌شویم و این مربیان شناخت کافی از بازیکنان ما را ندارند. اما در باشگاه‌ها می‌توان از مربیان خارجی تاثیرگذار مثل استراماچونی استفاده کرد.

سپاهان نباید در موضوع انتخاب مربی تیم ملی متضرر شود

او در پایان درباره انتخاب احتمالی امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: حیف است امیرقلعه نویی تیمی که ۲ سال برای آن زحمت کشیده را رها کند. در انتخاب سرمربی تیم ملی هیچ تیمی نباید متضرر شود. باید شرایط سپاهان را در نظر گرفت چرا که این تیم هم نیمی از فوتبال ملی است.

۱۳۹۸/۱۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...