نسخه چاپی

تمجید آرش برهانی از مهاجم جدید استقلال

آرش برهانی، پیشكسوت باشگاه استقلال به تمجید از مهاجم جدید این تیم پرداخت و او را بازیكنی كامل دانست.


به گزارش نما، آرش برهانی در ارتباط با دربی 92 در روز پنجشنبه و تقابل پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی گفت: هر دو تیم برای این بازی شرایط نسبتاً یکسانی دارند و با مربیان جدیدشان نتایج خوبی گرفته‌اند. گل‌محمدی و فرهاد مجیدی ایده‌های خوبی دارند و این‌طور نیست که دنبال فوتبال تدافعی یا گرفتن حداقل امتیاز باشند. فکر می‌کنم شاهد یک بازی جذاب و تماشاگرپسند از سوی هر دو تیم باشیم.

اخبار ورزشی- برهانی در پاسخ به این پرسش که «آیا از دست دادن دیاباته برای این بازی حساس به ضرر استقلال تمام نخواهد شد؟»، تصریح کرد: استقلال در حال حاضر در فاز تهاجمی شرایط خوبی دارد، ولی قبلاً نگرانی‌هایی وجود داشت، چون استقلال معمولاً با مشکل نداشتن مهاجم گلزن مواجه بود. اعتقاد من این است که غیبت دیاباته چندان برای استقلال تأثیر منفی نخواهد داشت، چون مهاجمی مثل ارسلان مطهری می‌تواند خودش را به خوبی نشان دهد. ارسلان به خوبی در استقلال جا افتاده و در همین ابتدای کار نشان داد که می‌تواند در تیم‌های بزرگ هم خودش را نشان دهد، ضمن اینکه این بازیکن در لیگ قهرمانان و لیگ برتر عملکرد خوبی داشته و مهاجمی کامل است.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به غیبت فرشید اسماعیلی در استقلال تصریح کرد: هر چند استقلال در چند بازی اخیر نتایج خوبی گرفته، ولی اعتقاد من این است که بودن اسماعیلی در ترکیب تیم، کمک زیادی به استقلال می‌کند و غیبت این بازیکن تأثیرگذار است. با این حال امیدوارم استقلال در نهایت برنده از زمین بیرون بیاید تا هوادارانش را خوشحال کند.

۱۳۹۸/۱۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...