نسخه چاپی

آپيا:

ناراحتم كه پرسپولیسی نشدم

استپان آپیا پس از منتفی شدن حضورش در پرسپولیس اظهار داشت: امیدوار بودم تا بتوانم با قرمزپوشان قرارداد امضا كنم و با فوتبالی جدید آشنا شوم اما این اتفاق رخ نداد. من چون بازیكن حرفه‌ای هستم فعلا در این باره حرفی برای گفتن ندارم.

به گزارش نمابه نقل از افکارنیوز، هافبک غنایی پس از آنکه مورد تائید کادرفنی پرسپولیس قرار نگرفت، گفت: از اینکه نتوانستم پرسپولیسی شوم، ناراحت هستم.

استپان آپیا پس از منتفی شدن حضورش در پرسپولیس اظهار داشت: امیدوار بودم تا بتوانم با قرمزپوشان قرارداد امضا کنم و با فوتبالی جدید آشنا شوم اما این اتفاق رخ نداد. من چون بازیکن حرفه‌ای هستم فعلا در این باره حرفی برای گفتن ندارم.

وی افزود: در طول مدت حضورم در تمرینات پرسپولیس با دوستان خوبی آشنا شدم و برای تک‌تک آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. همچنین با حضور در ایران با فرهنگ و آداب جدیدی آشنایی نسبی پیدا کردم و امیدوارم این خاطره خوش همیشه در ذهنم بماند. البته از اینکه نتوانستم با پرسپولیس قرارداد ببندم ناراحتم.

وی در پایان در خصوص جلسه‌اش با محمد رویانیان و قول مدیرعامل پرسپولیس گفت: بالاخره تصمیم‌گیرنده فنی تیم سرمربی است، من از رویانیان بابت مهمان‌نوازی‌اش تشکر می‌کنم و او واقعا رفتار خوبی با من داشت و برایش در پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم.

۱۳۹۱/۸/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...