نسخه چاپی

تكذیب مذاكره سپاهان با كالدرون و اسكوچیچ

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: مذاكره‌ای با كالدرون و اسكوچیچ نداشتیم و گزینه‌های مطرح شده برای جانشینی قلعه نویی شایعه است.



به گزارش نما، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه کالدرون و اسکوچیچ گزینه‌های جانشینی قلعه نویی در این تیم هستند، اظهار کرد: ما اصلا به هیچ گزینه‌ای برای هدایت تیم خود فکر نمی‌کنیم و مذاکره‌ای با کالدرون و اسکوچیچ نداشتیم.

اخبار ورزشی-تابش درباره فرصت ۴۸ ساعته قلعه نویی برای پاسخ به فدراسیون فوتبال ، گفت: این سئوال را از قلعه نویی بپرسید، چون اطلاعی در این باره ندارم. کارخانه فولاد مبارکه اصفهان روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای تکلیف را مشخص و مخالفت خود را با سرمربیگری قلعه نویی در تیم ملی اعلام کرد. علاوه بر این ما هم مخالف حضور قلعه نویی در تیم ملی هستیم.

مدیرعامل سپاهان درباره نتیجه جلسه با فدراسیون فوتبال بیان کرد: ما در جلسه با فدراسیون فوتبال صحبت‌های خود را مطرح کردیم و قرار است سخنگوی فدراسیون فوتبال و حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال موضع نهایی این فدراسیون را اعلام کنند و تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص شود. به هر حال ما مخالفت خود را در مورد حضور قلعه نویی در تیم ملی اعلام کردیم چرا که شرایط تیم ما سخت است و باید چند روز دیگر در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم. مدعی قهرمانی در لیگ برتر هستیم و در حال حاضر نمی‌توانیم اجازه جدایی قلعه نویی را بدهیم.

تابش درباره اینکه پیشنهاد حضور همزمان قلعه نویی در تیم سپاهان و تیم ملی فوتبال درست است، گفت: به نظرم حضور همزمان قلعه نویی در تیم ملی و تیم سپاهان درست نیست و باید این مربی تمرکزش روی یک تیم باشد.

۱۳۹۸/۱۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...