نسخه چاپی

پزشكان تایلندی به درمان كرونا نزدیك شدند

پزشكان تایلندی با تركیب چند روش درمانی ضدویروسی كه برای مقابله با آنفولانزا و ویروس اچ آی وی نیز به كار می‌روند به نابودی ویروس كرونا نزدیك شده اند.



به گزارش نما، اگر چه این روش درمانی هنوز در مراحل اولیه خود است، اما محققان می‌گویند سرنخ‌هایی به دست آمده که نشان می‌دهد این روش خلاقانه می‌تواند مؤثر باشد.

اخبار بین الملل- بیماری که به طور آزمایشی با این روش ترکیبی جدید مورد درمان قرار گرفته، یک زن چینی اهل ووهان است که وضعیت وی از آن زمان تا به امروز به میزان چشمگیری بهبود یافته است.

وزارت بهداشت تایلند با صدور اطلاعیه‌ای در این زمینه اعلام کرده که تنها ۴۸ ساعت طول کشید تا نشانه‌های بهبودی در این زن ۷۱ ساله اهل ووهان ظاهر شود.

بیمار مذکور از تاریخ ۲۹ ژانویه بستری بوده و البته باید منظر ماند و دید استفاده از این روش درمانی موجب بهبود قطعی وی می‌شود یا خیر.

این روش درمانی جدید بر روی دو بیمار دیگر آزمایش شده که یکی از آنها واکنش‌های آلرژیک از خود نشان داده، ولی در یکی دیگر از آنها، نشانه‌های بهبودی حاصل شده است. تایلند در مورد ماهیت این روش درمانی توضیحات بیشتری ارائه نداده است.

در عین حال پیشرفت‌هایی در زمینه درمان این بیماری در ژاپن هم به دست آمده و پزشکان موفق به کشت و جداسازی کامل ویروس کرونا از محیط اطراف شده‌اند.

۱۳۹۸/۱۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...