نسخه چاپی

ملی پوشان فوتسال ایران به مصاف تایلند می‌روند

تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال كشورمان امروز در آخرین بازی خود در تورنمنت تایلند به مصاف میزبان این مسابقات می‌رود.


به گزارش نما، تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان امروز در آخرین روز بازی‌های دوستانه تایلند به مصاف تیم میزبان این مسابقات خواهد رفت. ملی پوشان امید ایران از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران به مصاف تیم ملی بزرگسالان تایلند می‌رود.

اخبار ورزشی - مسابقات دوستانه تایلند قرار بود با حضور ۶ تیم ایران، تاجیکستان، مالزی، کویت و ترکمنستان برگزار شود، اما به دلیل انصراف تیم‌های ملی کویت و ترکمنستان از این رقابت ها، مسئولان برگزاری مسابقات تصمیم گرفتند تیم‌های میانمار و تایلند B را جایگزین این ۲ تیم کنند. البته تیم ملی میانمار هم از حضور در این مسابقات انصراف داد و این رقابت‌ها با حضور ۵ تیم ایران، تاجیکستان، مالزی، تایلند B و تایلند A برگزار شد.

تیم ملی فوتسال کشورمان در اولین مسابقه خود در رقابت‌های تایلند برابر تیم ملی تاجیکستان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شود. ملی پوشان فوتسال کشورمان در بازی دوم دوشنبه هفته گذشته برابر تیم ملی مالزی قرار گرفتند و موفق شدند در برابر این تیم با نتیجه پر گل ۵ بر صفر پیروز شوند. شاگردان صانعی در بازی سوم چهارشنبه برابر تیم ملی زیر ۲۳ سال تایلند قرار گرفتند و در پایان با ۵ گل از این تیم شکست خوردند.

تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان امروز در آخرین بازی خود به مصاف تیم ملی بزرگسالان تایلند می‌رود.

۱۳۹۸/۱۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...