نسخه چاپی

انتقاد از ترامپ به دلیل نادیده گرفتن تلفات سربازان آمریكایی در عین الاسد

نامزد دموكرات انتخابات آمریكا با انتقاد از ترامپ به دلیل نادیده گرفتن تلفات سربازان آمریكایی پس از انتقام موشكی ایران گفت كه او شایستگی این را ندارد كه حتی یك روز بیشتر فرمانده كل قوا باشد.


به گزارش نما، خبرنگار شبکه خبری ان‌بی‌سی نیوز آمریکا در پیامی توییتری نوشت جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا ضمن انتقاد از دونالد ترامپ به دلیل نادیده گرفتن آسیب مغزی سربازان آمریکایی پس از انتقام موشکی ایران اعلام کرده است که ترامپ، شایستگی این را ندارد که حتی یک روز بیشتر فرمانده کل قوا باشد.

توییت خبرنگار ان بی سی

اخبار سیاسی- مقامات آمریکایی پیش‌تر اعلام کردند در حمله موشکی ایران به عین الاسد ، ۶۴ نظامی این کشور دچار ضربه مغزی شدند.

رسانه‌های آمریکایی به تدریج در حال درز دادن اطلاعات مربوط به تلفات حمله موشکی به عین‌الاسد هستند و این احتمال وجود دارد که روند مزبور ادامه یابد.

با این حال، تاکنون به اذعان وزارت دفاع آمریکا، مصدومان عین الاسد به ۶۴ نظامی افزایش یافته و این با سخنان صریح دونالد ترامپ که گفته بود همه نیرو‌های آمریکایی در عین‌الاسد در سلامت هستند، در تناقض است.

آمریکا بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه با حمله هوایی به فرودگاه بغداد سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و ۱۰ تن دیگر از جمله فرمانده نیرو‌های بسیج مردمی عراق را به شهادت رساند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری رسما اعلام کرد به دستور مستقیم او عملیات انجام شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز ۸ ژانویه (۱۸ دی ماه) در انتقام سخت ترور سردار شهید قاسم سلیمانی، پایگاه عین الاسد که بزرگترین پایگاه هوایی آمریکا در عراق است را موشک باران کرد.

دو نماینده مجلس نمایندگان آمریکا از وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) خواستند درباره میزان تلفات حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد عراق شفاف سازی کند.

این در حالی است که مجلس سنای آمریکا بامداد روز پنجشنبه، ۱۷ بهمن، رای‌گیری نهایی خود را درباره پرونده استیضاح ترامپ در موضوع رسوایی اوکراین گیت برگزار کرد و سناتور‌های آمریکایی در نهایت رای به تبرئه او دادند.

۱۳۹۸/۱۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...