نسخه چاپی

ختم دادگاه قدیمی‌ترین زن زندانی ایران

عبدالمصد خرمشاهی از برگزاری آخرین جلسه دادگاه پرونده قدیمی‌ترین زن زندانی ایران خبر داد.

به گزارش "نما" ، این وکیل دادگستری در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: در این جلسه آخرین شاهد پرونده که از سوی شعبه 105 دادگاه عمومی جزایی شهر ری جلب شده بود در دادگاه حاضر شد.

وی با بیان اینکه عروس سابق "فاطمه مطیع" آخرین شاهد این پرونده بود، گفت:‌ این شاهد با حضور در دادگاه به صورت مختصر گفت که هیچ اطلاعی از قتل ندارد و فقط زمانی در طبقه بالایی ساختمانی که متهم در آن زندگی می‌کرده سکونت داشته است.

وکیل مدافع فاطمه مطیع با بیان اینکه در این جلسه آخرین دفاعیات فاطمه مطیع نیز اخذ شد، اظهار کرد: اینجانب نیز با ارائه لایحه دفاعیه به طور مفصل اعلام کردم که هیچ دلیل و مدرکی دال بر قتل مجید توسط فاطمه وجود ندارد.

وی افزود: در این پرونده شهود از شهادت خود برگشته بودند و فاطمه هم یک بار تبرئه شده بود که با شکایت مجدد اولیای دم به زندان رفت.

خرمشاهی با بیان اینکه اقرار فاطمه مطیع مبنی بر قتل مجید سال‌ها پیش صورت گرفته بود، گفت: اقرار فاطمه مطیع نیز بی‌ارزش بود چرا که بر اساس آن گفته شده بود که فاطمه سم را به مجید داده و او خود سم را خورده است که چنین چیزی با عقل جور در نمی‌آید.

وکیل مدافع فاطمه مطیع گفت: با توجه به این موارد من از دادگاه خواستم که دقت بیشتری داشته باشد چرا که جان یک نفر در میان است.

وی با بیان اینکه مادر و فرزندان مجید به عنوان اولیای دم او هستند، گفت: در این جلسه برادر مجید به وکالت از اولیای دم در جلسه حضور داشت و بار دیگر تقاضای قصاص کرد.

خرمشاهی با ابراز امیدواری نسبت به صدور حکم این پرونده در هفته آینده، گفت: اگر حکم قصاص فاطمه مطیع صادر شود قطعا به آن اعتراض خواهد شد.

به گزارش ایسنا، فاطمه مطیع که به قدیمی‌ترین زن زندانی ایران مشهور شده است از سال 72 تاکنون به اتهام قتل مجید الف در زندان به سر می‌برد.

۱۳۹۱/۸/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...