نسخه چاپی

در صورت وجود موردی ابتلا به ویروس كرونا حتما اطلاع‌رسانی خواهد شد

یك عضو كمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاكید بر این‌كه درباره بیماری‌های ویروسی اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد، گفت: قطعا اگر موردی درباره ابتلا به ویروس كرونا در كشور مشاهده شود اطلاع‌رسانی صورت خواهد گرفت؛ چون پنهان‌كاری در این باره كار مسئولان را سخت‌تر می‌كند.


به گزارش نما، احمد همتی با اشاره به هشدار سازمان بهداشت جهانی درباره ویروس کرونا گفت: علی‌رغم این‌که کشور ما در منطقه‌ای که برخی از کشورها با بیماری‌های عفونی زیاد دست و پنجه نرم می‌کنند، کنترل‌های خوبی صورت گرفته است. در گذشته وضعیت ما در مورد بیماری‌های عفونی، ویروسی و باکتری خوب نبود، اما امروز وضعیت خوب بوده و این بیماری‌ها کنترل شده است.

اخبار سیاسی- وی در عین حال با تاکید بر لزوم مراقبت‌های شدید از سوی مردم گفت: مسئولان هم باید مبادی ورودی به کشور را تحت نظر داشته باشند مردم هم اقدامات بهداشتی لازم را انجام دهند که مهم‌ترین آنها شستن دست‌ها و پرهیز از روبوسی و دست دادن است به خصوص در محیط‌های عمومی و بسته که احتمال انتقال بیماری وجود دارد. قطعا با رعایت مسائل بهداشتی احتمال بروز بیماری کرونا کم خواهد شد.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که طبق گزارش‌ها موردی از ابتلا به کرونا در کشور دیده نشده است، اظهار کرد: امیدواریم با همکاری بین مسئولان و مردم این روند ادامه پیدا کند و بتوانیم جلوی شیوع این بیماری را بگیریم.

همتی در پایان با تاکید بر این‌که بحث پنهان‌کاری درباره‌ی ابتلا به ویروس کرونا در کشور وجود ندارد، توضیح داد: اگر کسی در کشور مبتلا شود قطعا اطلاع‌رسانی می‌شود و گزارش آن به مردم داده خواهد شد چون پنهان‌کاری کار مسئولان را سخت می‌کند.

۱۳۹۸/۱۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...