نسخه چاپی

آخرین وضعیت جاده‌های كشور

معاون راهداری با بیان اینكه بارش‌ها تا روز سه شنبه ادامه پیدا می‌كند گفت: افراد در هنگام سفر تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.



به گزارش نما، حیدر مطاعی معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده ای درباره آخرین وضعیت جاده‌های کشور باتوجه به ورود سامانه‌های بارشی اظهار کرد: از شب گذشته سامانه بارشی وارد کشور شده و آذریاجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، اردبیل و تا حدودی زنجان را در برگفته منتهی بارش‌ها سنگین نیست.

اخبار اجتماعی - وی با اشاره به پیش بینی تداوم بارش‌ها از امروز تا روز سه شنبه گفت: به طورکلی بارش‌ها بخش عمده‌ای از شمال غرب تا جنوب شرق را در بر می‌گیرد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تاکید کرد: در کنار بارش‌ها کاهش محسوس دما در برخی از استان‌ها رخ می‌دهد که ممکن است تا ۱۵ درجه زیر صفر هم پیش رود و در گردنه‌ها تا ۲۰ درجه دما زیر صفر دور از انتظار نیست.

مطاعی گفت: پیش بینی راهداری براساس اطلاعات دریافتی از هواشناسی این است که بارش‌ها تا روز سه شنبه ادامه پیدا می‌کند و ممکن است در مقطعی این بارش‌ها در استان‌ها قطع شود و در هر صورت افراد در هنگام سفر تجهیزان زمستانی از جمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از مردم درخواست کرد سفر‌های خود را از اوایل روز آغاز کرده و کمتر سفر خود را به اواخر روز موکول کنند.

وی افزود: تمام امکانات برای انجام کار آماده است و همکاران ما به طور شبانه روز به صورت گشت در سطح کشور در حال انجام وظایف خود هستند.

مطاعی با بیان اینکه بارش‌ها به طور مقطعی تا روز سه شنبه ادامه می‌یابد گفت: افراد سفر‌های غیر ضرور خود را توزیع کنند و تمام تجهیزات زمستانی را برای سفر همراه خود داشته باشند.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: مسافران قبل از سفر برای کسب اطلاعات بیش‌تر با تلفن گویا و سامانه اینترنتی ۱۴۱ تماس بگیرند.

۱۳۹۸/۱۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...