نسخه چاپی

براي خريد ساموئل و حقيقي قرارداد امضا كرديم

ناگفته‌های رویانیان از مذاكره با فتح‌الله‌زاده و جعفری

مدیر عامل پرسپولیس در پایان درباره مبلغ قرارداد حقیقی با پرسپولیس اظهار داشت: من با باشگاه فجر و مدیر عاملش توافق كرده‌ام و راجع به مبلغ قرارداد حرفی نمی‌زنم چون حقیقی جوان برای من و هواداران پرسپولیس جایگاه خاصی دارد. اما متاسفانه برخی‌ها دوست ندارند او به پرسپولیس بیاید كه انشاالله همه چیز حل می‌شود

به گزارش نما، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برای پیوستن ساموئل و حقیقی به پرسپولیس با مدیران عامل استقلال و فجرسپاسی قرارداد امضا کردیم.

به گزارش فارس، بحث پیوستن جی‌لوئید ساموئل، بازیکن خارجی استقلال و رضا حقیقی، هافبک میانی فجر سپاسی به تیم پرسپولیس در روزهای اخیر سوژه اصلی رسانه های ورزشی بوده، اما با وجود توافق های اولیه انجام شده به طرز مشکوکی این ۲ انتقال منتفی شد. از همین رو محمد رویانیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره آخرین مسائل رخ داده در این زمینه اظهار داشت: ابتدا باید اعلام کنم تا به الان به هیچ عنوان در مورد محمود یاوری، سرمربی فجرسپاسی حرفی نزده‌ام، چون ایشان بزرگ‌‌تر از بنده است و موسفید فوتبال ما است اما متأسفانه آقای یاوری چندین بار بر علیه من و باشگاه پرسپولیس صحبت‌هایی را انجام داده و من از ایشان که بزرگتر فوتبال ما هستند می‌خواهم این کار را نکند چون احترام ایشان همیشه بر من واجب است.

وی افزود: اما بحث اصلی در خصوص انتقال رضا حقیقی به پرسپولیس است. من با ایشان اصلا صحبتی در مورد پیوستنش به پرسپولیس نداشتم بلکه با جعفری مدیرعامل فجر توافق کردم که این انتقال انجام شود. حتی با او قرارداد هم بر سر این انتقال با حضور چند شاهد امضاء کردیم، اما متأسفانه باز هم با برخی از مصاحبه‌ها علیه من و پرسپولیس مواجه شدیم. باز هم به ایشان احترام می‌گذارم و به او می گویم که آقای یاوری شما بزرگ فوتبال ما هستید و ما هم شما را دوست داریم، اما متأسفانه کم لطفی‌های زیادی علیه ما می شود. حفظ حرمت شما برای ما واجب است و من باز هم مقابل شما سکوت می‌کنم.

رویانیان خاطرنشان کرد: طبق خواسته کادر فنی و به خاطر ۳۰ میلیون هوادار پرسپولیس برای آوردن حقیقی دست به کار شدم و همین تصمیم هزینه هایی را برایم در پی داشته است. جا دارد از همین جا از جعفری مدیرعامل فجر تشکری ویژه داشته باشم. او به خاطر تیمش و برای اینکه بازیکنانش در آرامش کامل باشند در اقدامی حرفه‌ای پیشنهاد مرا که می‌توانست به تیمش کمک کند قبول کرد و حتی با من قرارداد بست. به نظرم این موضوع بسیار حرفه ای بود. در خیلی از باشگاه‌های خارجی یا ایرانی همین رفتارها انجام می‌شود و دو تیم با یک توافق از یکدیگر بازیکن می‌گیرند.

رویانیان عنوان کرد: به نظرم جعفری با این کار هم به حقیقی و هم به فوتبال شیراز خدمت کرد. آقای یاوری باید بداند این تصمیم حرفه‌ای جعفری هم حقیقی را بزرگ می‌کند و هم به باشگاه فجر سپاسی کمک بزرگی خواهد کرد. درود بر جعفری که اینقدر برای رفاه حال تیمش تلاش و زحمت می‌کشد اما من از یاوری که بزرگ فوتبال ماست گله دارم چون با این دوگانگی هم باشگاه فجر و هم ما ضرر می‌کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: هنوز بحث آمدن حقیقی به پرسپولیس منتفی نشده چون من با جعفری قرارداد امضاء کرده‌ام. حتی به خاطر حقیقی به آپیا جواب رد دادیم ولی می‌خواهند برخلاف قراردادمان عمل کنند و حقیقی می‌گوید امسال نمی‌تواند به پرسپولیس بیاید. معلوم نیست چه چیزی به این جوان گفته‌اند اما قرارداد من با جعفری مکتوب است و توافقات لازم انجام شده است.

وی افزود: نمی‌دانم در فوتبال ما چرا اینطور می‌شود، من حتی با علی فتح الله زاده هم برای آمدن ساموئل به پرسپولیس قرارداد بسته‌ام و شرط ما این بود که مابقی مبلغ قرارداد ساموئل را بدهم. الان هم با مدیرعامل خوب و عاشق فجر سپاسی قرارداد امضا کردم، باز هم درود بر شرف جعفری می فرستم چون دلش برای فجر سپاسی خیلی می سوزد. ما حقیقی را می‌خواهیم و برای آوردن او باز هم تلاش می‌کنیم چون هواداران ما او را دوست دارند.

وی در پایان خطاب به سرمربی فجر گفت: آقای یاوری کم لطفی شما را فراموش می‌کنم اما چون بزرگتر از من هستید حرفی نمی‌زنم. من مثل تمام باشگاه‌های دنیا به هیچ عنوان تا قبل از اینکه با جعفری به توافق برسم با حقیقی حرفی نزدم و انتظار داشتم با من برخورد حرفه‌ای شود اما متأسفانه برخی مسائل را دیدم که اصلا شایسته نبود و حالا به یک باره می‌خواهند همه چیز را عوض کنند.



مدیر عامل پرسپولیس در پایان درباره مبلغ قرارداد حقیقی با پرسپولیس اظهار داشت: من با باشگاه فجر و مدیر عاملش توافق کرده‌ام و راجع به مبلغ قرارداد حرفی نمی‌زنم چون حقیقی جوان برای من و هواداران پرسپولیس جایگاه خاصی دارد. اما متاسفانه برخی‌ها دوست ندارند او به پرسپولیس بیاید که انشاالله همه چیز حل می‌شود

۱۳۹۱/۸/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...