نسخه چاپی

شورای نگهبان سیاسی كار نیست

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با بیان اینكه شورای نگهبان سیاسی كاری نمی‌كند، گفت: شورای نگهبان در بررسی صلایحت‌ها فرا جناحی عمل می‌كند.


به گزارش نما، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با اشاره به برخی از حاشیه‌سازی‌ها علیه شورای نگهبان درباره برررسی صلاحیت کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: زیر سوال بردن اصل نظارت شورای نگهبان کار درستی نیست. اعضای شورای نگهبان افراد معتقدی هستند و در بررسی صلاحیت‌ها فراجناحی عمل می‌کنند.

اخبار سیاسی- وی با بیان اینکه شورای نگهبان همواره آمادگی شنیدن اعتراضات و بررسی مجدد صلاحیت کاندیداهای رد صلایحت شده را دارد، افزود: اتهاماتی که به شورای نگهبان زده می‌شود بی‌اساس و بی‌مبنا بوده و بعضا برای فضاسازی علیه این نهاد و تخریب شورای نگهبان است.

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با تاکید بر اینکه شورای نگهبان سیاسی کار نیست و فراجناحی عمل می‌کند، ادامه داد: شاهد هستیم که در بین کاندیداهای رد صلاحیت شده هم از نامزدهای اصولگرایان و هم از نامزدهای اصلاح‌طلبان رد صلاحیت شده‌ نیز وجود دارند.

سلیمی با بیان اینکه شورای نگهبان در موضوع بررسی صلاحیت کاندیداها معیار‌های خاصی دارد که از آنها عدول نمی‌کند، اضافه کرد: قطعا شورای نگهبان مدارک و مستنداتی از کاندیدهای رد صلاحیت شده در اختیار داشته که آنها را رد صلاحیت کرده است.

۱۳۹۸/۱۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...