نسخه چاپی

شعار اصلی مجلس آینده باید تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشد

فعال اصولگرا گفت: شعار اصلی مجلس آینده تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشد، در این صورت مشكلات كشور حل می‌شود.


به گزارش نما، لطف‌الله فروزنده معاون پارلمانی دولت دهم با اشاره به بیانیه اصلاح طلبان مبنی بر اینکه در انتخابات لیست ارائه نخواهند داد،گفت: واضح است که شورای نگهبان به تعداد کافی برای حوزه ها نامزد تایید صلاحیت کرده و این امری واضح است؛ بنابراین معتقدم که اصلاح طلبان بیشتر درصددِ فضاسازی و مظلوم‌نمایی هستند.

اخبار سیاسی- او ادامه داد: جریان اصلاحات قطعا در انتخابات شرکت خواهد کرد، زیرا شرکت در انتخابات به نفعشان است و تعداد افرادی هم که از جبهه اصلاحات تایید شدند بسیار زیاد است و مشکلی برای ایجاد فضای رقابتی وجود ندارد.

فروزنده درباره ویژگی نمایندگان مجلس، افزود: مقام معظم رهبری هم بر این نکته تاکید کردند که افرادی که انتخاب می‌شوند باید شجاع، انقلابی،مدیر، مدبر و، کارشناس و سالم و پاک باشند همچنین مجلس باید تمرکز خود را بر ظرفیت‌های داخلی قرار دهدو مخصوصا در حوزه اقتصادی به تولید دانش و اقتصاد دانش بنیان توجه جدی نشان دهد.


فعال اصولگرا بیان کرد: قطعا مشکلات کشور قابل حل است، به شرطی که ما نگاهمان درون زا باشد و به توانمندی داخلی توجه کنیم از همین رو نیز امیدواریم که شعار اصلی مجلس آینده تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشد، زیرا من فکر می کنم در این صورت قطعا مشکلات کشور حل خواهد شد.

معاون پارلمانی دولت دهم درپاسخ به چگونگی وحدت در بین جریان اصولگرا تاکید کرد: به نظرم وحدت در این جریان خوب است و ائتلافی که تشکیل شده به خوبی کار را دنبال می‌کند که امیدواریم به نتیجه رسیده و موثر باشند، اما بازهم باید وحدت خود را بیشتر کنند.


۱۳۹۸/۱۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...