نسخه چاپی

غربال استصوابی اصلاح‌طلبان از نظر حجاریان!

سعید حجاریان، از تئوریسین‌های اصلاحات كه نظرش بر ارائه نكردن لیست اصلاح‌طلبان بوده و هست، طی اظهاراتی در گفتگو با شماره اخیر نشریه ایران فردا گفته است: «انتخابات آتی معیار خوبی خواهد بود برای تصفیه نیرو‌های اصلاح‌طلب. یعنی شورای نگهبان زحمت ما را كم می‌كند و خودش، اصلاح‌طلبان رقیق را از مابقی جدا خواهد كرد.»


به گزارش نما سعید حجاریان، از تئوریسین‌های اصلاحات که نظرش بر ارائه نکردن لیست اصلاح‌طلبان بوده و هست، طی اظهاراتی در گفتگو با شماره اخیر نشریه ایران فردا گفته است: «انتخابات آتی معیار خوبی خواهد بود برای تصفیه نیرو‌های اصلاح‌طلب. یعنی شورای نگهبان زحمت ما را کم می‌کند و خودش، اصلاح‌طلبان رقیق را از مابقی جدا خواهد کرد.»

دوقطبی سازی‌های اصلاح‌طلبان بین مردم آنقدر زیاد شده که حتی میان خودشان هم دوقطبی رقیق و غلیظ می‌سازند و هر کس را که شورا تأیید کند، تلویحاً اصلاح طلب رقیق می‌نامندکه غلظت کافی اصلاح‌طلبی را ندارد!

بامزه آنکه حجاریان این جملات را پس از آن می‌گوید که تأکید می‌کند: «شهروندان اکنون به دو گروه درجه یک و درجه دوم تقسیم شده‌اند و هر یک نخبگان خاص خود را دارند. از ما بهتران، طبعاً سعی می‌کنند در انتخابات نمایشی از شور و شعف را از خود بروز دهند، اما گمانم دسته دوم بی‌تفاوت از کنار انتخابات عبور خواهند کرد.»

اگر به جای شهروند درجه یک، بگوییم اصلاح طلب غلیظ و به جای شهروند درجه دو بگوییم اصلاح طلب رقیق، دیگر شهروندان به دو گروه تقسیم نشده‌اند؟! حجاریان هم پی تأیید صلاحیت اصلاح‌طلبان در درون جبهه است، فقط از نظرشان نظارت شورای نگهبان ایراد دارد!

۱۳۹۸/۱۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...