نسخه چاپی

رقیب هراسی اصلاح‌طلبان شروع شد‌

حمیدرضا جلایی پور از فعالان فتنه ۸۸ در مصاحبه با روزنامه شرق باز هم راه ترساندن مردم از لولویی خیالی! را آغاز كرده است.


به گزارش نما حمیدرضا جلایی پور از فعالان فتنه ۸۸ در مصاحبه با روزنامه شرق باز هم راه ترساندن مردم از لولویی خیالی! را آغاز کرده است. او در این گفتگو می‌گوید: «اصلاح‌طلبان در تهران لیست نمی‌دهند؛ ولی به مردم توصیه می‌کنند به تندرو‌ها رأی ندهید؛ چون تندرو‌ها اگر مجال پیدا کنند، نقشه‌های بدی در سرشان دارند. باید به مردم توضیح داد که «تندروها» دنبال چه نوع دولت جوان رادیکالی هستند؟ دنبال دولتی هستند که نمی‌خواهد در سیاست‌های داخلی و خارجی تجدیدنظر کند. این احتمال وجود دارد که ممکن است به جایی برسیم که ذکر نام جمهوری به قول حسن روحانی جرم تلقی شود؛ آن‌ها به دنبال حذف اینترنت و جایگزینی آن با اینترانت یا حداقل دنبال فیلترینگ گسترده هستند؛ آن‌ها به دنبال تثبیت این آرایش سیاسی و دوگانه‌کردن کاذب و چکشی و غیرپلورالیستی هستند. ما باید بگوییم حتی اگر تندرو‌ها مجبور به تعدیل در سیاست خارجی و سیاست‌های اجتماعی شوند، این دولت جوان مخالف نیرو‌های دموکراسی خواه و طرفدار تکثر و حکومت قانون است و خواهد بود. باید روشنگری کرد... تندرو‌ها مخالف رعایت معیار‌های دموکراسی هستند؛ به‌همین‌دلیل به‌شدت مخالف اصلاح‌طلبان هستند؛ چون گفتمان اصلاح‌طلبی تقویت دموکراسی در ایران است... اصلاح‌طلبان در نقد خود به جمهوری اسلامی حاضر نمی‌شوند ذره‌ای آسیب به سرزمین ایران وارد شود. اصلاح‌طلبان با ایستادگی مدنی تندرو‌ها را به یک حکمرانی خوب دعوت می‌کنند».

جلایی‌پور صریحاً دروغ می‌گوید. همان طور که در انتخابات‌های قبلی با رقیب هراسی‌ها ذیل کلیدواژه‌های دروغ همچون «حمله گازانبری» و یا «سایه جنگ» و یا «دیوارکشی رقیب در پیادروها» مردم فریبی کرده و رأی جمع کردند. اصلاح‌طلبان کارنامه قابل دفاعی ندارند؛ ناکارآمدی‌شان ثابت شده و نارضایتی مردم از عملکرد دولت اصلاح طلب را از نتایج نظرسنجی‌ها می‌دانند؛ به همین دلیل ترجیح می‌دهند با دروغگویی در مورد رقیب، خود را توجیه کنند.

اما یک نکته هم در مورد سخنان جلایی‌پور جالب توجه است؛ او می‌گوید ما لیست نمی‌دهیم، به تندرو‌ها هم رأی ندهید. پس مردم چه کنند؟! رأی سفید بدهند یا پای صندوق نیایند؟!
منبع: روزنامه جوان

۱۳۹۸/۱۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...