نسخه چاپی

سناتورهای جمهوریخواه خواستار مسدود شدن حساب‌های توئیتری مقامات ایران

سنــــــــــــــاتورهای جمهوریخواه امریكا در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل شركت توئیتر، به بهانه تحریم‌های ایران خواستار بسته شدن تمام حساب‌های كاربری مقامات و مسئولان جمهوری اسلامی ایران در این شبكه اجتماعی شدند.

به گزارش نما سنــــــــــــــاتورهای جمهوریخواه امریکا در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل شرکت توئیتر، به بهانه تحریم‌های ایران خواستار بسته شدن تمام حساب‌های کاربری مقامات و مسئولان جمهوری اسلامی ایران در این شبکه اجتماعی شدند.
در این نامه که با ابتکار «تد کروز» سناتور ایران‌ستیز امریکا و خطاب به مدیرعامل شرکت توئیتر تهیه شده، آمده است: «با وجود آنکه متمم اول [قانون اساسی امریکا]، از حق آزادی بیان امریکایی‌ها حمایت می‌کند– و توئیتر هم نباید سخنرانی سیاسی امریکایی‌ها را سانسور کند– [اما ایرانی‌ها] تحت لوای حقوق ایالات متحده نبوده و در نتیجه از چنین حقی برخوردار نیستند.» شرکت توئیتر هنوز درخصوص این نامه اظهار نظری نکرده است. پیش‌تر هم «برایان هوک»، فرستاده ویژه کاخ سفید در امور ایران و رئیس «گروه اقدام ایران» در وزارت خارجه امریکا، از شرکت‌های گرداننده شبکه‌های اجتماعی بین‌المللی خواست حساب‌های کاربری مسئولان و مقامات ایرانی را مسدود کنند.

۱۳۹۸/۱۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...