نسخه چاپی

رام الله نقشه‌ جدید از مرزهای فلسطین بر اساس معامله قرن را رد كرد

سخنگوی تشكیلات خودگردان اعلام كرد، تنها نقشه‌ای از فلسطین كه این نهاد آن را به رسمیت می‌شناسد نقشه دولت فلسطین در مرزهای ۱۹۶۷ با مركزیت قدس است.



به گزارش نما، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شنبه (دیروز) از آغاز روند تعیین مرزهای مناطق الحاقی کرانه باختری رود اردن خبر داد و از تهیه نقشه‌هایی بر اساس طرح ادعایی «معامله قرن» سخن گفت.

اخبار بین الملل- «نبیل ابوردینه» سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان در واکنش به این اظهارات نتانیاهو اعلام کرد: تنها نقشه‌ای که ما می‌شناسیم نقشه دولت فلسطین در مرزهای چهارم ژوئن ۱۹۶۷ با مرکزیت قدس است.

وی ادامه داد: نقشه دولت فلسطین نقشه‌ای است که همه جهان بر اساس قطعنامه‌های سازمان ملل آن را به رسمیت شناخته‌اند و این تنها نقشه‌ای است که می‌تواند امنیت، صلح و ثبات را در جهان و منطقه محقق کند؛ هر نقشه دیگری به معنای ادامه اشغالگری است و قبول آن ممکن نیست.

رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۶۷ قدس شرقی، کرانه باختری ، نوار غزه، بلندی‌های جولان و صحرای سینا را اشغال کرد؛ این رژیم، صحرای سینا را طی صلحی که با دولت مصر برقرار شد، به این کشور برگرداند و از نوار غزه و بخش‌هایی از کرانه باختری نیز عقب‌نشینی کرد.

۱۳۹۸/۱۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...