نسخه چاپی

خواننده معروف پاپ از موسیقی بعد از انقلاب می گوید

خواننده قطعه «تسبیح» گفت: موسیقی انقلاب پیوندی از سبك‌ها، سلیقه‌ها و انواع مختلف است، جذابیت موسیقی این است كه تمامی این سبك‌ها و خوانندگان را در كنار هم ببینیم، به نظر من موفقیت موسیقی بعد از انقلاب اسلامی ایران در جمع آوری همین اتفاقات است.


به گزارش نما، غلامرضا صنعتگر خواننده و ترانه‌سرا کشور، پیرامون وضعیت موسیقی پس از انقلاب اسلامی ایران گفت: قطعاً موسیقی طی سالهای پس از انقلاب اسلامی ایران رشد قابل ملاحظه ای داشته است و نمی‌توان این رشد بزرگ را کتمان کرد.

اخبار چهره ها - وی در همین راستا ادامه داد: از نظر من موسیقی پس از انقلاب اسلامی در بخش های مختلف شاهد ظهور و بروز چهره‌ها و موج‌های خوبی بوده منتها بهتر از است که در ادامه این موج ها را به یکدیگر متصل کنیم تا بتوانیم شاهد رشد یکدست موسیقی کشورمان باشیم.

خواننده قطعه «تسبیح» درباره نقاط مثبت موسیقی پس از انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: خوشبختانه در هر دهه انقلاب اسلامی شاهد شکوفایی هنرمندانی موفق در عرصه موسیقی بوده ایم، هنرمندانی که هر کدام به نوع و سبک هنری خود رنگ آمیزی متنوعی را از موسیقی انقلاب عرضه کرده اند.
وی در همین راستا ادامه داد: خشایار اعتمادی، بیژن خاوری، ناصر عبدالهی ، مجید اخشابی و صدها هنرمند دیگر در عرصه موسیقی حاصل انقلاب اسلامی ایران و به نوعی دستاورد این انقلاب در عرصه موسیقی هستند.

غلامرضا صنعتگر خاطرنشان کرد: موسیقی انقلاب پیوندی از سبک‌ها، سلیقه‌ها و انواع مختلف است، جذابیت موسیقی این است که تمامی این سبک‌ها و خوانندگان را در کنار هم ببینیم، به نظر من موفقیت موسیقی بعد از انقلاب اسلامی ایران در جمع آوری همین اتفاقات است.

۱۳۹۸/۱۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...