نسخه چاپی

واكنش محمد مهدی نبی به استعفایش از پرسپولیس

عضو هیأت مدیره پرسپولیس درباره استعفایش از این باشگاه گفت: فعلا در خدمت دوستان هستیم تا ببینیم بعدا چه پیش می‌آید.

به گزارش نما، محمد مهدی نبی به ساختمان فدراسیون فوتبال آمد تا در انتخابات فدراسیون شرکت کند.

اخبار ورزشی- محمد مهدی نبی در خصوص فدراسیون و روند ثبت‌نام گفت: روند به شکلی است که هر کس بتواند قدمی بردارد، باید به کمک فدراسیون بیاید. من هم به سهم خود از بزرگان کسب اجازه می‌کنم و در انتخابات شرکت می‌کنم.

وی افزود: فدراسیون در حیات است و باید آن را در دو بخش طبقه‌بندی کنیم؛ اول اعتبار ملی و بین‌المللی فوتبال و دیگری بحث نتایج در رقابت‌های بین‌المللی.
نبی درباره نواب رئیس پیشنهادی خود گفت: ان‌شاءالله بعد از آنکه معرفی کردیم، مشخص می‌شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عضو هیأت مدیره پرسپولیس درباره مهم‌ترین اولویت خود در فدراسیون عنوان کرد: ما باید برنامه‌محور باشیم. درآمد پایدار به فوتبال کشور کمک می‌کند.

نبی در خصوص مهندسی انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در هر انتخاباتی یک تیم ورک معرفی می‌شوند که هم از لحاظ فکری و هم از لحاظ نتایج فوتبالی و اقتدار فدراسیون با هم هماهنگ هستند و انتخابات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برگزار می‌کنند. نمی‌شود گفت انتخابات مهندسی می‌شود. از چند ماه قبل همه می‌توانستند در این انتخابات شرکت کنند. باید از خودشان بپرسیم که چرا کم‌لطفی کردند و در این عرصه شرکت نکردند. اینجا عرصه‌ای است که هر کس بتواند کمک کند باید حضور پیدا کند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عضو هیأت مدیره پرسپولیس درباره استعفایش از این باشگاه گفت: فعلا در خدمت دوستان هستیم تا ببینیم بعدا چه پیش می‌آید.

۱۳۹۸/۱۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...