نسخه چاپی

حبیب كاشانی: اسلامیان و بهاروند را به عنوان نایب رئیس معرفی كردم

كاشانی در مورد انتخاب نواب رئیس خود گفت: دو نفر را به عنوان نایب رئیس اول و دوم و یك نفر را به عنوان نایب رئیس بانوان معرفی كردم؛ آقایان اسلامیان و بهاروند و خانم عبدالحسینی.


به گزارش نما، حبیب کاشانی لحظاتی پیش بعد ثبت نام برای ریاست فدراسیون فوتبال در جمع خبرگاران در مورد به حد نصاب رسیدن امضاها اظهار داشت: الان نیاز به امضاها نبود و در چند روز آینده باید ارائه دهیم.

اخبار ورزشی- مدیرعامل سابق پرسپولیس افزود: امروز مدارک و فرم های حراست را پر کردیم. در چند روز آینده باید مدارک را تحویل دهیم.

حبیب کاشانی در مورد انتخاب نواب رئیس خود گفت: دو نفر را به عنوان نایب رئیس اول و دوم و یک نفر را به عنوان نایب رئیس بانوان معرفی کردم؛ آقایان اسلامیان و بهاروند و خانم عبدالحسینی.

وی افزود: من امروز آقایان قریب و جلالی را در فدراسیون دیدم که برای ریاست فدراسیون ثبت‌نام کرده‌اند.

کاشانی در مورد تأیید صلاحیت‌ها اظهار داشت: بگذارید مرحله اول بگذرد تا تأیید صلاحیت‌ها مشخص شود. بعد در مورد آن صحبت کنیم.

مدیرعامل سابق پرسپولیس در مورد راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد: مردم وظیفه خودشان را می‌دانند؛ چه در جنگ، سیل و زلزله و ... آنها در تمام صحنه‌ها حضور داشتند و راهپیمایی 22 بهمن هم شرکت می‌کنند. امیدوارم مثل سال‌های گذشته حضور باشکوهی داشته باشند.

وی در مورد انتخابات مجلس گفت: در دانشگاه آشنایی با قانون اساسی را تدریس می‌کنم. جوانان باید بدانند مجلس در رأس امور کشور است. چه معیشت، چه جامعه و چه سیاست زیرنظر مجلس است. امیدوارم بهترین‌ها را انتخاب کنند.

۱۳۹۸/۱۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...