نسخه چاپی

خودكشی در میان پرسنل نیروی هوایی آمریكا ركورد زد

رسانه‌های آمریكایی با استناد به آمارهای رسمی گزارش دادند خودكشی در میان افسران و نظامیان نیروی هوایی آمریكا در سال ۲۰۱۹ میلادی به بالاترین حد خود در سه دهه گذشته رسید.



به گزارش نما، پایگاه اینترنتی «ان بی سی نیوز» به نقل از «آمار اولیه و رسمی اما منتشر نشده» گزارش داد، خودکشی در میان نظامیان نیروی هوایی آمریکا به صورت قابل توجهی در سال گذشته میلادی (2019) افزایش یافته که در طول سه دهه گذشته بی سابقه بوده است.

اخبار بین الملل- «ان بی سی نیوز» با اشاره به تلاش‌های گسترده در ارتش آمریکا برای مقابله با مشکل خودکشی، نوشت دلیل افزایش خودکشی در میان افسران نیروی هوایی کاملاً مشخص نیست.

بر اساس آمارهای اولیه، نیروی هوایی آمریکا در سال گذشته (2019) شاهد 84 مورد خودکشی موفق در میان نظامیان خود بوده این در حالی که در طول پنج سال گذشته تعداد خودکشی در میان نیروی هوایی آمریکا بین 60 الی 64 ثابت بوده است.
آمار و مطالعات منتشر شده نشان می‌دهد تا قبل از سال 2019، بیشترین تعداد خودکشی در میان نیروهای هوایی آمریکا در سال 2015 ثبت شده که 64 مورد بوده است.

ژنرال «بریان کلی» معاون نیروی انسانی و خدمات رئیس ستاد مشترک در بیانیه‌ای اعلام کرد: « خودکشی یک مشکل دشوار ملی است بدون اینکه راه‌ حل‌های قابل شناسایی آسانی وجود داشته باشد.»

بر اساس گزارش «ان بی سی نیوز» مهمترین عوامل خودکشی شامل استرس و اضطراب، اعزام نظامیان به مناطق جنگی در عراق و افغانستان مربوط می‌شود. در همین حال، نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد عوامل دیگری مانند مصرف مشروبات الکلی و اختلالات شخصیتی نقش مهمی در خودکشی نظامیان آمریکایی دارند.

۱۳۹۸/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...