نسخه چاپی

انتقاد غضنفری از یك نظرسنجی پیامكی

عضو كمیسیون صنایع مجلس گفت: وزیر صنعت در كمیسیون گفت كه یك برنامه تلویزیونی در یك نظرسنجی پیامكی در مورد كمك هزار میلیاردی دولت به صنعت خودرو‌سازی اعلام كرده‌ كه 90 درصد مردم مخالف كمك دولت هستند.

به گزارش نما، سید محمد بیاتیان عضو کمیسیون صنایع مجلس که در مورد جلسه عصر امروز (سه‌شنبه) کمیسیون متبوعش با فارس، گفت‌وگو می‌کرد، اظهار داشت: در جلسه امروز مهدی غضنفری وزیر صنعت و معدن، مدیرعامل ایران خودرو و مدیرعامل سایپا در مورد تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی به کمیسیون صنایع مجلس آمدند.

وی افزود: سؤال نمایندگان از مسئولان در مورد نحوه مدیریت در صنایع خودروسازی بود که معتقد بودند از سال 84 تاکنون توجه دولت به خودروسازان و قطعه‌سازان کمرنگ‌تر شده و مشکلاتی را در این حوزه به وجود آورده است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: وزیر صنعت و معدن طی سخنانی در کمیسیون از فضایی که برخی رسانه‌ها بر خودروسازی بوجود آورده‌اند، انتقاد کرد که انتقاد بجایی بود و گفت که یک برنامه تلویزیونی در یک نظرسنجی پیامکی در مورد کمک هزار میلیاردی دولت به صنعت خودرو‌سازی اعلام کرده‌ که 90 درصد مردم مخالف کمک دولت هستند.

وی در پایان تصریح کرد: طرح تاسیس سازمان ملی استاندارد مورد بررسی نمایندگان قرار گرفت که تا ماده 26 آن به تصویب رسید.

۱۳۹۱/۸/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...