نسخه چاپی

گرانی خودرو صدای رئیسی را هم درآورد

رئیس دستگاه قضا از روند افزایشی قیمت خودرو طی روزهای اخیر گلایه كرد.


به گزارش نما، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در شورای عالی قضایی که امروز برگزار شد، اظهار کرد: ایام الله دهه فجر را تبریک می‌گویم، از ویژگی ۲۲ بهمن امسال این است که در ایام فاطمیه (س) قرار دارد و ان شالله مردم ما باشناختی که از غیرت حضرت فاطمه زهرا (س) که در جان و دل مردم قرار دارد و با شناختی که مردم از سبوعیت دشمنان نسبت به مردم مظلوم فلسطین دیدند در راهپیمایی شرکت کنند.

اخبار اجتماعی - وی گفت:بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی نفرتی از دشمنان در دل مردم دنیا، مسلمانان منطقه و دل و جان پیرو جوان مردم ما ایجاد شده است و حقیقتا امروز مردم با هر گرایشی وبا هر نگاه و اقلیمی این نفرت را نسبت به آمریکا دارند و ان شالله مردم این خشم و نفرت را در روز ۲۲ بهمن به نمایش خواهند گذاشت.

وی افزود: ما به آمریکا می‌گوییم اگر شما جان سردار ما را گرفتید، اما روح و حرکت او در میان ملت ما بیش از گذشته خواهد بود و اجازه نخواهیم داد که پرچم سردار سلیمانی به زمین بیفتد و ارزش‌های آزادی، استقلال، جمهوری، دفاع از حقوق مردم، دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و نفاق و جدیت در برابر استکبار و جلوه‌های استکبار در منطقه از جمله این ارزش‌ها هستند.

رئیس دستگاه قضا افزود: روز ۲۲ بهمن اداره ملی مردم ایران به نمایش در می‌آید.

وی گفت: اراده جدی مردم ایران و تمام مردم و دولت‌های مستقل منطقه این است که امریکا از منطقه خارج شود و این هدف را به برکت خون شهید سلیمانی دنبال می‌کنیم.
رئیس قوه قضاییه بیان کرد: یکی از شعار‌های مهم از روز ۲۲ بهمن ۵۷ در سخنان امام راحل اجرای عدالت است، مردان و زنان عادل، قانون با عدالت و اجرای قانون با عدالت از درخواست‌های مردم است و امروز یکی از جلوه‌های برقراری عدالت دستگاه قضایی است.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت:ما باید خودمان را موظف بدانیم که احکام عادلانه را در جابجای کشور اجرا کنیم.

رئیس دستگاه قضا در ارتباط با افزایش قیمت خودرو گفت: مطلبی که باید این روز‌ها باید به آن توجه کنیم و به حقوق مردم هم مرتبط است قیمت کالا‌ها است.
وی گفت: گزارش‌هایی به ما می‌رسد که قیمت خودرو تغییر کرده است و این موضوع به هیچ عنوان پسندیده نیست، زیرا تمام مسئولان تاکید کرده اند که بر روی قیمت‌ها نظارت می‌کنند.
حجت الاسلام و مسلمین رئیسی گفت: قیمت‌هایی که این روز‌ها در رابطه با خودرو در رسانه‌ها منتشر می‌شود قابل قبول نیست و بنده از وزارت صنعت و معدن، سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و سازمان تعزیرات حکومتی می‌خواهم که به صورت جدی بر بازار نظارت داشته باشند و اجازه ندهند که قیمت‌های کاذب مردم را دغدغه‌مند کند.

وی گفت: ان شالله با نظارت بر روی بازار در ایام عید مردم دچار دغدغه نشوند.

۱۳۹۸/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...