نسخه چاپی

«ویدا جوان» : برخی سكانس‌هایم در «آبادان یازده ۶۰» حذف شد

خبرگزاری میزان- بازیگر فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» گفت: نقش من در فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» كمی بیشتر بود و برخی از سكانس‌هایی كه شاید تعریف بهتری از كاراكتر ارائه می‌كرد در تدوین نهایی حذف شد.


به گزارش نما، ویدا جوان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون ایفای نقش در فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» گفت: نقشم در این فیلم را بسیار دوست دارم، هر چند که نقش سختی را در این فیلم ایفا نکردم، برای این نقش نیاز به آمادگی بدنی خاص و یا یاد گرفتن لهجه نداشتم و صرفاً باید از لحاظ حسی با نقش ارتباط برقرار می‌کردم.

اخبار چهره ها - وی در همین راستا ادامه داد: کاراکتر من در فیلم سینمایی « آبادان یازده ۶۰ » به نوعی حال و هوای تازه‌ای به افرادی که در رادیو نفت مشغول به کار هستند می‌بخشد، این کاراکتر در زمان جنگ و شرایط بحرانی عاطفه و مهر را در این محبط می‌پرواند که خود این موضوع جذابیت زیادی دارد.

بازیگر فیلم «آبادان یازده ۶۰» درباره حذف برخی سکانس‌های فیلم اضافه کرد: البته نقش من در فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» کمی بیشتر بود و برخی از سکانس‌هایی که شاید تعریف بهتری از کاراکتر ارائه می‌کرد در تدوین نهایی حذف شد.

وی در همین رابطه تاکید کرد: متاسفانه این سکانس‌هایی که از فیلم حذف شد می‌توانست به بیان تاثیرگذار بودن این کاراکتر در فیلم «آبادان یازده ۶۰» کمک شایانی کند، این سکانس‌ها شاید عواطف موجود در این شخصیت را بهتر برای مخاطب واکاوی می‌کرد.

این بازیگر سینما درباره دلیل پذیرش نقش خود در فیلم آبادان یازده ۶۰ اذعان کرد: وقتی فیلمنامه را خواندم از همان لحظه اول با کاراکتر ارتباط برقرار کردم، این کاراکتر دچار تحول عجیبی در سیر داستان می‌شود، وی هیچ چیز از جنگ نمی‌داند، اما به مرور زمان به فردی جنگجو تبدیل می‌شود، وی فردی عادی است که با تماشای رشادت‌های افراد حاضر در رادیو نفت به فردی مبارز تبدیل شده و در نهایت در همین راه به شهادت می‌رسد.

۱۳۹۸/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...