نسخه چاپی

تحلیل ذولفقار نسب قبل از بازی پرسپولیس و الدحیل

ذوالفقار نسب گفت: الدحیل تیم متعادلی نیست و تعادل و قدرت بین خط حمله و دفاعش برقرار نخواهد بود.


به گزارش نما، بیژن ذوالفقارنسب در ارتباط با دیدار پیش‌روی تیم فوتبال پرسپولیس ایران مقابل الدحیل قطر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: تیم‌های عربی نوسانات زیادی دارند و بازیکنان خارجی که جذب می‌کنند بیشتر در خط حمله هستند. آنها خط حمله قدرتمندی دارند اما در دفاع ضعیف هستند به همین دلیل می‌بینید الدحیل در بازی‌های قبلی خود یک دیدار را پرگل برده و دیدار بعدی را پرگل باخته است.

اخبار ورزشی- وی در ادامه در خصوص پیش‌بینی خود از دیدار پرسپولیس و الدحیل، تصریح کرد: آنچه که مشخص است این است که پرسپولیس در قطر مقابل الدحیل کار سختی دارد، چون این تیم در خانه بسیار قدرتمند است. البته در نقطه مقابل آنها در تهران دچار مشکل هستند و از فضای آزادی می‌ترسند. الدحیل تیم متعادلی نیست و تعادل و قدرت بین خط حمله و دفاعش برقرار نیست، اما مقابل تیم‌های ایرانی یک‌پارچه‌تر و متعادل‌تر کار می‌کند که همین کار پرسپولیس را سخت خواهد کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون عملکرد الدحیل در بازی‌های قبلی خود، افزود: بازی با تیم‌های عربی را نباید فقط در لیگ خودشان بررسی کرد، چون وقتی با تیم‌های ایرانی بازی می‌کنند عملکرد متفاوتی از خود نشان می‌دهند

ذوالفقارنسب در پایان در مورد عملکرد تیم‌های کشورهای عربی مقابل نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: تیم‌های عربی به خصوص در خانه خود مقابل تیم‌های ایرانی خیلی خوب بازی می‌کنند، همه بازیکنانشان با هم بسیج می‌شوند و از همه ظرفیت‌هایشان استفاده می‌کنند. همین موضوع است که بازی با تیم‌های عربی را سخت می‌کند.


۱۳۹۸/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...