نسخه چاپی

تازه ترین خبرها از جشنواره موسیقی فجر

نشست های پژوهشی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر از روز بیست و ششم بهمن ماه سال جاری در تالار باربد فرهنگستان هنر برگزار می شود.


به گزارش نما، نشست های پژوهشی از برنامه های سی و پنجمین جشنواره فجر، از ۲۶ تا ۳۰ بهمن ماه در سالن بارید فرهنگستان هنر، برگزار می شود.

اخبار فرهنگ و هنر - نخستین نشست، با موضوع «بررسی مرز حرمت در موسیقی از نگاه اسلام» با سخنرانی محمدحسین نواب و مهدی همازاده ابیانه روز شنبه ۲۶ بهمن ماه، دومین نشست با عنوان «بررسی بداهه نوازی در موسیقی ایران» با سخنرانی هوشنگ فرهانی و محمود بالنده روز یکشنبه ۲۷ بهمن، «روند ترانه سرایی در تاریخ موسیقی ایران» با سخنرانی عبدالجبار کاکایی و محمد مفتاحی روز دوشنبه ۲۸ بهمن، «تأثیر فضای مجازی بر هنر موسیقی و رسانه ها» با سخنرانی حامد عنقا و امیر ناظمی روز سه شنبه ۲۹ بهمن و نشست «بررسی سیر تغییرات موسیقی پاپ در سه دهه اخیر» با سخنرانی بهروز صفاریان و محسن رجب پور روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه برگزار می شود.

نشست های پژوهشی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر ۲۶ تا ۳۰ بهمن ماه ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن باربد فرهنگستان هنر واقع در تقاطع خیابان ولیعصر و خیابان طالقانی برگزار می شود و علی جعفری کارشناس مجری برنامه است.

۱۳۹۸/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...