نسخه چاپی

رشد آمار تجمیع بنای فرسوده در جنوب تهران

محمود كلهری با اشاره به رشد نوسازی، صدور پروانه ساختمانی و تجمیع بنای فرسوده در این منطقه گفت: به دنبال ایجاد شرایطی برای تسهیل فرایند ساخت و ساز هستیم.

به گزارش نما، شهردار منطقه 17 تهران درباره روند نوسازی در منطقه 17 اظهارداشت: در تلاشیم با ترغیب شهروندان و صاحبان سرمایه مسیر را برای تسهیل فرایند ساخت و ساز و نوسازی بافت فرسوده در این منطقه و ایمن سازی فضای بی‌دفاع شهری هموار کنیم.

اخبار اجتماعی - وی افزود: در سال گذشته و با تلاش همکاران اقدامات خوبی برای تسهیل و تسریع فرایند صدور پروانه در این منطقه شکل گرفت تا زمان اجرای این فرایند را تقلیل داده و با سرعت بخشیدن به آن سازندگان بیشتری را به نوسازی در بافت فرسوده تشویق کنند که این روند نیز در سال جاری با رعایت همه جوانب فنی و قانونی بیشتر از قبل پی گرفته شده و نتایج خوبی از آن حاصل آمده است.
شهردار منطقه 17 نوسازی بافت فرسوده را زمینه ساز توسعه دانست و بیان داشت: در سال جاری که تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی بیشتر از همیشه بر مردم فشار آورد و با وجود نوسانات پولی و مالی انتظار می رفت که ساخت و ساز با رکود مواجه باشدولی منطقه 17 که منطقه ای کم برخوردار است توانست با ترغیب شهروندان به نوسازی و ایمن سازی بافت فرسوده نزدیک به 418 هزارمتر مربع پروانه ساختمانی صادر کند و متعاقب آن با جهشی در نوسازی مواجه شود.

کلهری با تأکید بر رعایت قانون و مقررات شهری گفت: در قانون بر رعایت اصول فنی تاکید شده و در این منطقه نیز کوشش شده تا همه اصول قانونی رعایت شود و خارج از ضوابط هیچ اقدامی صورت نگیرد و همه منافع شهر و شهروند در این میان تامین شود.

وی با اشاره به صدور 410 پروانه ساختمانی در 11ماه سال جاری گفت: در بازه زمانی 11 ماهه کنونی و در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال گذشته، این منطقه با جهشی در صدور پروانه ساختمانی و تجمیع بنای فرسوده مواجه بوده و تا کنون 410 پروانه ساختمانی به صورت قطعی صادر شده و پرونده های زیادی نیز در حال بررسی و در دست اقدام است.

۱۳۹۸/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...