نسخه چاپی

فساد جنسی اسقف انگلیسی +عكس

در ادامه رسوایی‌های اخلاقی كه اخیرا به خبر غالب در رسانه های انگلیسی تبدیل شده است، پلیس این كشور از بازداشت اسقف سابق انگلیس به اتهام تجاوز جنسی علیه كودكان خبر داد.

به گزارش نما، فارس به نقل از خبرگزاری «رویترز» نوشت: پلیس انگلیس اعلام کرد که اسقف سابق کلیسای این کشور امروز سه شنبه به اتهام آزار جنسی پسر بچه های 12 ساله دستگیر شد.

پلیس انگلیس اعلام کرده است که «پیتر بال» 80 ساله اسقفی است که امروز به اتهام تجاوز جنسی علیه 8 پسر بچه و مرد جوان با سن های 12 تا 20 سال در زندانی در غرب انگلیس به سر می برد.

4.jpg


 تجاوز این اسقف انگلیسی به این قربانیان در اواخر دهه 1980 و اوایل 1990 میلادی صورت گرفته است.

این اسقف زمانی در خانه اش توسط پلیس دستگیر شد که کلیسای انگلیس اطلاعات مربوط به تحقیقات داخلی خود را در اختیار کارآگاهانی قرار داد که مشغول تحقیق درباره جرایم جنسی تاریخی در این کشور هستند.

رویترز همچنین به نقل از پلیس انگلیس نوشته است که یک مرد دیگر که یک کشیش بازنشسته انگلیسی است و 67 سال سن دارد نیز در جنوب انگلیس بازداشت شده است که اتهام این کشیش نیز تجاوزهای جنسی جداگانه علیه دو پسر بچه در سال های 1981 و 1983 گزارش شده است.


5.jpg


خبر دستگیری این اسقف انگلیسی به اتهام آزار جنسی کودکان یک هفته بعد از آن گزارش می شود که اتهامات متعددی از سوء استفاده های جنسی، کارمندان شبکه تلویزیونی «بی بی سی» و مشاهیر این کشور را احاطه کرده به طوریکه اخیرا، تحقیقات پلیس انگلیس درباره سوءاستفاده های جنسی صورت گرفته توسط مجری سابق تلویزیون «بی بی سی» این کشور به نام «جیمی سویل» امروزه بر بحث های عمومی این کشور غلبه کرده است.

پلیس انگلیس اعلام کرده است که تاکنون بیش از 200 دختر جوانی که قربانی آزار و اذیت های جنسی جیمی سویل بوده اند، شناسایی شده اند.

۱۳۹۱/۸/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...