نسخه چاپی

الشرطه در تهران ۳ تا از استقلال می‌خورد

پیشكسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال روی زمین فوتبال بازی می‌كند، تك‌ضرب و سرعتی. با این همه شانس آوردیم در عراق یك امتیاز هم گرفتیم.


به گزارش نما، بهتاش فریبا معتقد است زمین خراب استادیوم اربیل بازی را به سمتی برده بود که استقلال را واداشت بازی متفاوت با سبک کلی برنامه‌های همیشگی را ارائه بدهد.

تولدتان مبارک! چند ساله شدید؟

اخبار ورزشی - این یک راز است.


دلتان که جوان است.

دل ما هنوز در همان سن ۲۷ سالگی مانده ولی شمع ۶۴ را فوت کردیم.

بازی استقلال - الشرطه را دیدید؟

بازی که چه عرض کنم؟ زمین نبود که، مزرعه کشاورزی بود. ما در لیگ ۲ کشورمان زمین‌هایی به مراتب بهتر از این داریم. نمی‌دانم AFC چطور چنین زمینی را تأیید کرده است؟ هر روز در عراق ۱۰ تا بمب منفجر می‌شود آن وقت به این تیم میزبانی می‌دهند. همین الشرطه به استادیوم آزادی بیاید سه تا گل از استقلال می‌خورد.

به خاطر زمین؟

بله! استقلال روی زمین فوتبال بازی می‌کند، تک‌ضرب و سرعتی. با این همه شانس آوردیم در عراق یک امتیاز هم گرفتیم و با توجه به تساوی یک- یک آن دو تیم دیگر انگار که هنوز هیچ اتفاقی در جدول رخ نداده است.

استقلال را چطور ارزیابی کردید؟

این تیم واقعاً خسته است. این همه پرواز، این همه رفت و برگشت و این تعداد مسابقه در مدت زمانی کوتاه کاملاً در ساق‌های بازیکنان مشخص بود. بخش عمده این مصدومیت‌ها هم ناشی از خستگی‌هاست. در نیمه دوم دیدیم ارتفاع سانتر‌های استقلال به یک متر نمی‌رسید. یعنی دیگر زورشان نمی‌رسید شوت بزنند. بخشی از همین مصدومیت‌ها هم ناشی از همین خستگی است. به ویژه که در این زمین خراب بازی می‌کردند. امیدوارم هرچه زودتر مصدومان برسند.

قائدی هم که رفت!

بله! در نبود دیاباته و قائدی برنامه تهاجمی تیم نیازمند بازنگری جدی است. فکر می‌کنم الان وقت آن رسیده که مرتضی تبریزی با استفاده از داشته‌های گذشته اش خودش را نشان بدهد. او در ذوب‌آهن بهترین گلزن لیگ قهرمانان بود. الان هم فرهاد باید او را برای دیدار با الاهلی آماده کند. مرتضی پسر باشخصیتی است که با یک گل می‌تواند بار دیگر همان گلزن خوب گذشته شود. چون همه فاکتور‌های گلزنی را دارد.

بازی با الاهلی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

اول باید خستگی تیم از بین برود. دیدیم در این دیدار فرهاد به فرشید باقری و میلیچ هم استراحت داده بود. امیدوارم عارف غلامی، سیاوش یزدانی و فرشید اسماعیلی به این دیدار برسند. الاهلی با تیم عراقی متفاوت است. البته زمین کویت به مراتب بهتر از زمین اربیل است و امیدوارم استقلال بتواند حریفش را شکست دهد.

۱۳۹۸/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...