نسخه چاپی

اسطوره‌ فوتبال در بیمارستان بستری شد

به گزارش نما به نقل از رجاء نیوز، سخنگوي يک مرکز درماني روز سه شنبه اعلام کرد پله فوتباليست افسانه اي برزيل که 72 سال دارد، در بيمارستان سائوپائولو بستري شده است.

سخنگوي بيمارستان البرت انيشتين بدون اينکه به توضيحات بيشتر در اين خصوص اشاره کند،تصريح کرد : پله در اين بيمارستان بستري است. اما ما نمي توانيم توضيحات بيشتري بدهيم و از خانواده وي نيز خواسته ايم همين کار را بکنند.

يک نشريه محلي سائو پائولو به نقل از يکي از نزديکان «ادسون آرانتس دو ناسيمنتو» ملقب به پله گزارش داده است بازيکن افسانه اي برزيل احتمالا تحت عمل جراحي قرار گرفته است.

پله پکي از بزرگترين بازيکنان تاريخ فوتبال برزيل است که به همراه تيم ملي کشورش در سه دوره جام جهاني فوتبال در سال هاي هزار و نهصد و پنجاه و هشت، هزار و نهصد و شصت و دو و هزار و نهصد و هفتاد مقام قهرماني را کسب کرده است. پله در دوران ورزشي خود هزار و دويست و هشتاد و يک گل به ثمر رساند.

سخنگوي پله در گفت وگو با يک پايگاه اينترنتي تصريح کرد: پله تحت از ناحيه ران عمل جراحي قرار گرفته و قرار است روز چهارشنبه از بيمارستان مرخص شود. اين يک عمل جراحي ساده بود و همه چيز خوب است.»

وي همچنين افزود پله از مدتي پيش از درد ناحيه ران رنج مي برد.

۱۳۹۱/۸/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...