نسخه چاپی

عرضه كالاهای خارجی در نمایشگاه‌ها ممنوع است

عکس خبري -عرضه کالاهاي خارجي در نمايشگاه‌ها ممنوع است

سخنگوی ستاد تنظیم بازار گفت: عرضه كالاهای خارجی در نمایشگاه‌ها ممنوع است و در صورت تخلف، برخورد قانونی از سوی مراجع نظارتی انجام و غرفه عرضه‌كننده، جمع‌آوری خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از  وزارت صنعت، معدن و تجارت، «محمدرضا کلامی» افزود:‌ برنامه فروش فوق العاده در اکثر استان‌ها مصوب شده و عرضه کالاها با تخفیف مناسب و برنامه‌های فروش فوق العاده در این نمایشگاه‌ها انجام می‌شود.


وی گفت: برآوردها حاکی است تاکنون برنامه ویژه برگزاری ۳۷ نمایشگاه در سراسر کشور تدوین شده و نمایشگاه‌های تهران نیز در مکان‌های حکیمیه، بوستان ارم، فرهنگسرای خاوران، بوستان ولایت، مصلای تهران، شهر آفتاب و بوستان گفت وگو برگزار خواهد شد.


کلامی خاطرنشان‌کرد: به منظور استمرار آرامش و ثبات نسبی بازار و جلوگیری از سوء استفاده واسطه‌ها، افزایش تقاضا در ایام پایانی سال و تامین کافی مایحتاج عمومی، دستورالعمل تشدید بازرسی و نظارت ویژه ایام پایانی سال به اتاق‌های اصناف سراسر کشور ابلاغ شده است.


سخنگوی ستاد تنظیم بازار یآدور شد: تاریخ برگزاری نمایشگاه‌ها در استان‌ها از ۱۰ تا ۲۵ اسفند ماه متفاوت خواهد بود و در تهران از نیمه اسفندماه آغاز خواهد شد.


وی گفت: غرفه ویژه بازرسی اصناف در همه نمایشگاه‌ها پیش بینی شده و نمونه کالاهای قیمت‌گذاری شده به صورت پلمپ در معرض دید مردم و خریداران در غرفه بازرسی قرار می‌گیرد تا به عنوان مبنای قیمت کالا باشد.


کلامی افزود: برای توزیع میوه و تره‌بار در ایام پایانی سال، از طریق عرضه محصولات تازه، با کیفیت، قیمت مناسب و کنترل‌های بهداشتی تمهیداتی انجام شده است.

منبع ایرنا

۱۳۹۸/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...