نسخه چاپی

احمد الاسیر همراهان خود را ترور كرد!

عکس خبري -احمد الاسير همراهان خود را ترور کرد!

شبكه تلویزیونی الجدید لبنان با پخش یك فیلم ویدیویی دلهره آور جزئیات كشته شدن سه مرد در شهر صیدا را فاش كرد.

به گزارش نما، مهر به نقل از شبکه تلویزیونی الجدید لبنان نوشت: در این تصاویر شیخ احمد الاسیر به همراه چندین تن از محافظانش به سوی یک خودرو که حامل برخی همراهان وی است شروع به تیراندازی می کنند.

در پی تیراندازی محافظان شیخ سلفی به اتومبیل حامل همراهان الاسیر آنان نیز متقابلا به سوی وی تیر اندازی می کنند که محافظان شیخ سلفی وی را سریعا از محل تیراندازی دور می کنند و در نهایت با ادامه تیراندازی سه تن از همراهان وی کشته می شوند.

منابع آگاه در لبنان معتقدند شیخ احمد الاسیر با کشتن سه تن از همراهانش در نظر داشته جریان مقاومت را مسئول ترور همراهانش معرفی کند و با این دستاویز توطئه ای جدید علیه حزب الله لبنان را کلید بزند.

خاطرنشان می شود طی ماههای اخیر مشخص شده است که این شیخ سلفی ارتباط ویژه ای با سعد الحریری رهبر جریان 14 مارس دارد. بر این اساس، سعد الحریری با حمایت پنهانی از وی توطئه علیه جریان مقاومت را از شهر صیدا آغاز کرده است.

از طرفی طی هفته های اخیر لبنان شاهد تشدید مواضع خصمانه برخی جریانهای غربگرا و وابسته به رژیمهای عربی علیه مقاومت و به ویژه سلاح آن است. این جریانها که همسویی آنها با غربی ها و رژیم صهیونیستی به ویژه در جریان جنگ 33 روزه این رژیم علیه لبنان بر هیچ کس پوشیده نیست، با سوء استفاده از شرایط کنونی منطقه به جوسازی علیه مقاومت پرداخته و با طرح ادعاهای بی اساس مدعی شده اند که نیازی به سلاح مقاومت نیست.
این درحالی است که اکثریت لبنانی ها معتقدند با توجه به ادامه تهدیدهای رژیم صهیونیستی که تقریبا هر روزه به حریم هوایی، زمینی و دریایی لبنان تجاوز می کند و قوی نبودن ارتش و نیز وجود شبه نظامیان مسلح وابسته به برخی گروههای سیاسی، تنها عامل بازدارنده در برابر تهدیدهای اشغالگران قدس، معادله مقاومت، ملت و ارتش است.

تحلیلگران سیاسی معتقدند تحرکات شیخ احمد الاسیر امام جماعت مسجد بلال بن رباح در صیدا برای ایجاد فتنه در لبنان و تحریک افکار عمومی علیه حزب الله است و یبانگر آغاز توطئه ای جدید با حمایت برخی کشورهای منطقه علیه محور مقاومت می باشد.

۱۳۹۱/۸/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...