نسخه چاپی

سكه حباب ندارد

عکس خبري -سکه حباب ندارد

ئیس كمیسیون تخصصی طلا و جواهر با بیان اینكه حباب قیمتی برای سكه وجود ندارد گفت: در هفته‌ای كه گذشت تقاضایی خاصی در بازار ایجاد نشد و داد و ستد روال عادی داشته است.

به گزارش نما ،محمد کشتی آرای درباره وضعیت بازار سکه و طلا طی یک هفته گذشته اظهار کرد: قیمت انس در روز شنبه یکهزار و 570دلار در روز پنجشنبه به یک هزار و 576دلار رسید و 6دلار نوسان قیمت داشت.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر افزود: قیمت سکه در روز ابتدای هفته یعنی شنبه 4میلیون و 980هزار تومان بود که روز چهارشنبه به بالاترین قیمت خود 5میلیوون و 135هزار تومان رسید، اما روز پنجشنبه کاهش یافت و 5میلیون 100هزار تومان رسید که به طور میانگین روزانه 115هزار تومان رشد قیمت داشته است.

وی با بیان اینکه دلیل اصلی افزایش قیمت سکه رشد قیمت ارز در بازار است، گفت: این افزایش قیمت بر روی سکه و طلا اثرگذاشت در صورتی که قیمت‌های جهانی تغییرات مختصری داشته است.

کشتی آرای با اشاره به اینکه حباب قیمتی برای سکه وجود ندارد تصریح کرد: در هفته‌ای که گذشت تقاضایی خاصی در بازار ایجاد نشد و داد و ستد روال عادی داشته است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت طلا نیز با توجه به انس جهانی و قیمت ارز نوسان داشته است، بیان کرد: در ابتدای هفته قیمت هر گرم طلای 18عیار 507هزار و 400تومان بود که در روز پنجشنبه به 520هزار تومان رسیده است.

منبع آریا

۱۳۹۸/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...