نسخه چاپی

۱۴۳ كشته جدید بر اثر ویروس كرونا در چین

كمیسیون ملی بهداشت چین اعلام كرد در شبانه روز گذشته ساعت گذشته ۱۴۳ نفر دیگر بر اثر ویروس كشنده كرونا جان خود را از دست دادند.


به گزارش نما، به نقل از آسوشیتدپرس، کمیسیون ملی بهداشت چین اعلام کرد با مرگ ۱۴۳ نفر دیگر بر اثر شیوع ویروس کشنده کرونا تعداد کسانی که بر اثر ابتلا به ویروس «کووید۱۹» جان خود را از دست دادند، به ۱۵۲۳ نفر افزایش یافته است.

اخبار بین الملل - بر این اساس، ۲۶۴۱ نفر دیگر نیز در چین به این ویروس مبتلا شده‌اند و تعداد کل مبتلایان آن به ۶۶ هزار و ۴۹۲ نفر نفر رسید.

شبکه سی.جی.تی.اِن اما گزارش داد که در شبانه روز گذشته ۹۱۲ نفر که به ویروس جدید کرونا مبتلا بودند، درمان و از بیمارستان مرخص شدند. بدین ترتیب تعداد کل درمان‌شدگان نیز به ۸،۰۹۶ نفر افزایش پیدا کرد.

این در حالی است که اولین تیم از سازمان بهداشت جهانی قرار است امروز وارد پکن شود تا در تحقیقات روی درمان این ویروس کمک کند.

روزنامه انگلیسی گاردین نیز گزارش داد مبتلا شدن ۱۷۰۰ نفر از کادر درمانی چینی به این ویروس، علی‌رغم استفاده از تجهیزات کنترلی مانند ماسک و لباس‌های ایزوله، باعث نگرانی بهداشت جهانی شده و تیمی از محققان و پزشکان خود را به پکن اعزام کرد.

۱۳۹۸/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...