نسخه چاپی

شرمندگی بی‌معناست؛ هزینه حمایت از روحانی را دادیم

محمد عطریانفر، عضو شورای مركزی حزب كارگزاران سازندگی گفته كه اصلاح‌طلبان هزینه حمایت از روحانی را پرداخت كرده‌اند و دلیلی ندارد كه دیگر شرمنده باشند.

به گزارش نما محمد عطریانفر، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفته که اصلاح‌طلبان هزینه حمایت از روحانی را پرداخت کرده‌اند و دلیلی ندارد که دیگر شرمنده باشند. او در مصاحبه‌ای با روزنامه آرمان گفته که «اصلاح‌طلبان در پی حمایت از دولت باید هزینه خود را می‌پرداختند و آنچه واضح است این هزینه توسط این جریان با از دست رفتن بخشی از سرمایه و اقبال اجتماعی پرداخته شده است. به همین دلیل نیز اصلاح‌طلبان در قبال این پرداخت هزینه نباید شرمنده باشند؛ چراکه طبیعی است در عرصه سیاست افراد که تصمیماتی می‌گیرند باید هزینه آن را هم پرداخت کنند. شرمندگی بی‌معناست، زیرا نگاهی به وضعیت موجود در زمان برگزاری انتخابات ۹۶ نشان می‌دهد که هیچ گزینه‌ای جز دکتر روحانی وجود نداشت تا جریان اصلاح‌طلب بخواهد از او حمایت کند.»

او می‌افزاید: «به‌خصوص که در سال ۹۲ اگرچه اصلاح‌طلبان با تردید از روحانی حمایت کردند، اما محصول حمایت خود را پس از چهار سال اول به خوبی دریافت کردند و در سال ۹۶ با شوق علاقه‌مندی و بدون تردید از روحانی حمایت کردند. مفهوم این عملکرد اصلاح‌طلبان این موضوع را می‌رساند که دولت در چهار سال اول از نظر اصلاح‌طلبان به درستی عمل کرده است. با همه این تفاسیر با یک جمع‌بندی منصفانه اصلاح‌طلبان هیچ‌گاه نباید از حمایت خود از روحانی شرمنده باشند، چراکه این حمایت در زمان خود درست بوده است». وی در ادامه تأکید کرده: «اصلاح‌طلبان در سال ۱۴۰۰ با اعتبار برمی گردند.» اصلاح‌طلبان البته نرفته‌اند که برگردند، همیشه هم در ساختار قدرت حضور داشتند. اکنون، اما می‌خواهند با فرار از مسئولیت دولت روحانی، اعتبار خود را برگردانند. البته همین که عطریانفر تلویحاً اذعان می‌کند که روحانی به گونه‌ای عمل کرده که موجب ریزش پایگاه اجتماعی حامیان او شده، باز نقطه خوبی است.

۱۳۹۸/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...