نسخه چاپی

مدیر عامل استقلال تا پایان هفته انتخاب می شود؟

عبدالرضا موسوی عضو هیئت مدیره استقلال با انتشار پستی در شبكه اجتماعی خود اعلام كرد در صورت عدم تعیین تكلیف باشگاه تا پایان هفته جاری از استقلال جدا خواهد شد.


به گزارش نما، عبدالرضا موسوی که با حکم ماه گذشته وزیر ورزش به هیئت مدیره استقلال تزریق شد و در این مدت زمان کم نیز از لحاظ مالی برای استقلال مفید واقع شده و حتی مورد تقدیر سرمربی استقلال فرهاد مجیدی نیز قرارگرفته است، با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد روز گذشته جمعه دقایق زیادی با وزیر ورزش به صورت تلفنی صحبت کرده و براساس اظهارات ایشان وزیر ورزش اعلام کرد تا پایان هفته وضعیت مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره استقلال مشخص خواهد شد.
اخبار ورزشی- وی ضمن دعوت به خویشتنداری هواداران استقلال درهفته جاری در پاسخ به سوال یکی از هواداران "دلیل عدم واکنش مناسب باشگاه در رابطه با تنها گذاشتن تیم توسط سعید رمضانی سرپرست استقلال در سفر آبی پوشان به کویت و مشکلات مالی بازیکنان خارجی و البسه و زمین تمرین تیم "را عدم اختیارات و مسئولیت خود اعلام نمودند.

موسوی که امیدوار است با تعیین تکلیف باشگاه و انتخاب مدیریت، برنامه های اقتصادی باشگاه خیلی سریع آغاز و پرونده های حقوقی تعیین تکلیف گردد، تصریح کرده است در صورت عدم تعیین مدیر و حدود اختیارات اعضا در اسرع وقت، علیرغم میل باطنی از باشگاه استقلال جدا خواهد شد.

۱۳۹۸/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...