نسخه چاپی

فرهاد مجیدی راه درست را رفت

پیشكسوت باشگاه استقلال پیرامون سیستم بازی آبی‌پوشان افزود: همیشه خراب كردن از ساختن آسان‌تر است، مجیدی دقیقا راه درست را رفت و همان سیستم استراماچونی را ادامه داد.


به گزارش نما، هادی طباطبایی در ارتباط با وضعیت تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار حساس با الاهلی عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: سیستم استقلال همان سیستم استراماچونی است، اما به هر حال در ادامه مسابقات، شاهد تغییراتی در این سیستم خواهیم بود.

اخبار ورزشی- وی در ادامه در خصوص عملکرد فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال، تصریح کرد: مجیدی در تعطیلات نیم‌فصل به استقلال آمد و زمان زیادی برای اینکه تفکرات خود را جایگزین تاکتیک‌های استراماچونی کند، در اختیار نداشت. به علاوه اینکه اصلا منطقی هم نبود به این سیستم دست بزند، چون سیستم استراماچونی در استقلال جواب داده و دلیلی ندارد آن را خراب کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال پیرامون سیستم بازی آبی‌پوشان افزود: همیشه خراب کردن از ساختن آسان‌تر است، مجیدی دقیقا راه درست را رفت و همان سیستم استراماچونی را ادامه داد. موضوع این است که باید بدانیم قرار نیست در ادامه مسابقات هم این سیستم دقیقا اجرا شود، چون بستگی به نام و نشان حریفان و همین‌طور مصدومیت و محرومیت بازیکنان دارد و این مسائل، تغییرات جزئی در سیستم بازی استقلال به وجود می‌آورد.

طباطبایی همچنین گفت: تغییرات در سیستم بازی استقلال نباید عمده باشد، چون یک تیم در وسط مسابقات نمی‌تواند تغییرات اساسی در سیستم بازی خود انجام دهد. در تیم‌های بزرگ دنیا هم نمی‌بینیم سیستم بازی خود را کاملا تغییر دهند، چون بازیکنان با آن سیستم هماهنگ هستند. من فکر نمی‌کنم مجیدی برای بازی با الاهلی تغییرات عمده‌ای در تیم خود دهد.

۱۳۹۸/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...