نسخه چاپی

نامه هیئت‌رئیسه مجلس به دولت

یك عضو هیئت رئیسه مجلس از مكاتبه با دولت برای حضور رئیس‌جمهور در جلسه علنی هفته آینده به منظور پاسخ دادن به سوالات نمایندگان خبر داد.

به گزارش نما، حجت الاسلام حسین سبحانی‌نیا در گفتگو با تسنیم، با اشاره به زمان حضور رئیس جمهور در مجلس برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان گفت: رئیس جمهور به احتمال زیاد 12 یا 13 آذرماه که یکشنبه یا دوشنبه خواهد بود، برای پاسخ به سوال نمایندگان به مجلس خواهد آمد.

وی افزود: در حال حاضر اصل بر این است که رئیس جمهور یکشنبه 12 آذرماه یعنی بعد از تعطیلات ماه محرم به مجلس بیاید اما هیئت‌رئیسه مجلس در مکاتبه با رئیس جمهوری به آنها اعلام کرده اگر احمدی نژاد آمادگی دارد، هفته آینده به مجلس بیاید.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: بر اساس آیین نامه داخلی مجلس اگر رئیس جمهور هفته آینده در مجلس حضور پیدا نکند، با توجه به اینکه هفته آینده موعد سرکشی نمایندگان مجلس به حوزه‌های انتخابیه‌ است و هفته بعد از آن نیز با مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی تلاقی دارد، یکشنبه 12 آذر آخرین زمانی است که امکان سوال از رئیس جمهور وجود دارد.

به گزارش تسنیم، طرح سوال از رئیس جمهور که 10 روز پیش اعلام وصول شد، مشتمل بر سوالات اقتصادی نمایندگان مجلس از رئیس جمهور است.

۱۳۹۱/۸/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...