نسخه چاپی

پسر بازیگر مشهور، وارد عرصه بازیگری شد

پسر استیون اسپیلبرگ با بازی در اولین نقشش، راهی برلین می‌شود.


به گزارش نما، «عسلک» که یک فیلم ژانر وحشت با نخستین نقش‌آفرینی سایر اسپیلبرگ ، پسر استیون اسپیلبرگ است به برلین می‌رود.

اخبار چهره ها - این فیلم ساخته دورو میلبرن کارگردان و دن کندی و الن پیرسون تهیه‌کننده است. شرکت نیویورکی یلو ویل حقوق بین‌المللی این فیلم را خریداری کرده و در حال حاضر در بازار فیلم اروپای این ماه در برلین مشغول پیش‌فروش آن است.

در «عسلک» علاوه بر سایر اسپیلبرگ ۲۷ ساله، همچنین مالین بار و باربارا کینگزلی هم نقش‌آفرینی می‌کنند. داستان فیلم در نیوانگلند به وقوع می‌پیوندد و داستان زوجی را به تصویر می‌کشد که بعد از جستجوی سرپناه در خانه یک مزرعه‌دار مسن و پسر غیرعادی او، دچار توهم‌های عجیبی می‌شوند.

جاستین تیمز از موسسان یلو ویل گفت: بسیار هیجان‌زده هستیم که بینش دورو میلبرن را به بازار فیلم اروپای امسال معرفی کنیم. با نشان‌هایی از تدوین‌گری دیوانه‌وار برایان دی پالما و طراحی صدایی که وارد پس‌زمینه مدرن شده است، «عسلک» شما را در کابوسی غوطه‌ور می‌کند که مسلماً تمام خواست شما برای یک فیلم وحشت تازه، خوش‌سبک و جالب را محقق می‌کند.

میلبرن همچنین اضافه کرد: هیجان‌زده‌ام که با یلو ویل همکار شده‌ام و فرصت پیدا کرده‌ام مخاطبان گسترده‌تری برای این داستان هانسل و گرتل مدرن پیدا کنم. این فیلم با تمام تیرگی و مضحک بودن خود فیلمی است که حقیقتاً با آن ارتباط برقرار می‌کنم و نمایانگر تقلای واقعی انسانی است.

۱۳۹۸/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...