نسخه چاپی

استقبال گرم از 'مسی'با تفنگ+عكس

عکس خبري -استقبال گرم از 'مسي'با تفنگ+عکس

انتشار تصویری از چهره نگران كاپیتان تیم ملی آرژانتین در عربستان به دلیل مواجه شدن با لوله تفنگ یكی از نیروهای امنیتی سعودی، با واكنشهای بسیاری همراه شد.

به گزارش نما به نقل از العالم، ‌"لیونل مسی" پس از ورود به فرودگاه بین المللی "ملک خالد" در پایتخت عربستان، با محاصره نیروهای امنیتی مسلح که برای محافظتش آمده بودند، مواجه شد.

یکی از عکس هایی که از مسی در این لحظات گرفته شده، بیانگر آن است که وی به شدت از قرار گرفتن لوله تفنگ یکی از نیروهای امنیتی زیر گردنش به شدت نگران شده است.



روزنامه اسپانیایی "مارکا" با انتشار این عکس نوشت، "در این عکس اینگونه به نظر می آید که لوله تفنگ به سوی مسی نشانه رفته است".

پایگاه "فوکس کرول" نیز این وضعیت را بسیار ترسناک توصیف کرده و نوشته است: "مسی پس از محاصره شدن از سوی نیروهای امنیتی در ریاض به دلیل حضور بی‌شمار هوادارانش در فرودگاه، در وضعیتی دردناک قرار گرفت. با اقدام اشتباه نیروهای امنیتی، اینگونه به نظر رسید که ستاره تیم بارسلون را با تفنگ هدف قرار داده اند. آشکار است که آن لحظه برای مسی بسیار ترسناک بود".

روزنامه ایرلندی "جو" نیز در مطلبی خاطرنشان کرد: "به نظر می آید که فقط اسلحه می تواند مسی را متوقف کند .. البته آشکار است این مهاجم محبوب از اینکه اسلحه ای به سویش گرفته شده، ناراضی است".

روزنامه "سان" نیز تأکید کرد که "مسی در آن لحظه دعا می کرد که گلوله ای به سویش شلیک نشود ".

سایت ورزشی "اسکور" نیز با انتشار این تصویر نوشت: "به نظر می‌آید بهترین بازیکن دنیا در عربستان با استقبال گرمی مواجه نشده است".

۱۳۹۱/۸/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...