نسخه چاپی

وعده احمدی‌مقدم درمورد مرگ وبلاگنویس

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در پرونده «ستار بهشتی» اگر قصوری از نیروی انتظامی دیده شود، با مقصران برخورد قاطع خواهیم كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در حاشیه مراسم صبحگاه یگان‌های انتظامی استان کرمانشاه، درباره آخرین وضعیت پرونده «ستار بهشتی»، اظهارداشت: پرونده این وبلاگ‌نویس در دادسرا است و چون ریاست قوه قضاییه دستور رسیدگی ویژه به آن را صادر کرده، ما نیز در نیروی انتظامی برای مشخص‌شدن ابعاد این پرونده با قوه‌قضاییه همکاری داریم.

وی ادامه داد: ماموران مورد نظر در حال حاضر در اختیار دادسرا برای بازجویی هستند و اگر به نتیجه‌ای برسیم که قصوری بوده، با مقصران آن برخورد قاطع و قانونی را به عمل خواهیم آورد.

فرمانده انتظامی گفت: اجرای قانون باید بر اساس موازین شرع و قانون باشد و ما هرگز حق افراط و تفریط در این زمینه را نداریم، گرچه هنوز مشخص نشده که در خصوص «ستار بهشتی» جرمی رخ داده یا نه، اما اگر قصوری صورت گرفته شده باشد با مقصران برخورد قاطع خواهیم داشت.

احمدی‌مقدم یادآور شد: معمولا جرم اینگونه مجرمان (وبلاگ نویسی) پس از شناسایی، با بیان تذکراتی و در نهایت با اخذ تعهداتی، خاتمه می یابد. هنوز مشخص نیست که فوت «ستار بهشتی» طبیعی بوده یا نه، و این موضوع نیز در دست بررسی است.

وی در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه استان کرمانشاه یکی از استان‌های امن کشور است که نیروی انتظامی این استان در تمامی زمینه ها عملکرد قابل قبولی را دارند.

وی ادامه داد: همه آمارها نشان می‌دهد که ماموران انتظامی استان کرمانشاه در چند سال اخیر عملکرد بسیار مثبت و ارزنده‌ای را داشته‌اند.

احمدی‌مقدم تصریح‌کرد: در استان کرمانشاه در طول یکسال اخیر هیچ‌گونه حادثه ترورسیتی خاصی را نداشته‌ایم.

فرمانده انتظامی همچنین در خصوص وضعیت انسداد مرزهای استان کرمانشاه، گفت: استان کرمانشاه یکی از استان‌های مرزی کشور است که مرزداران نیروی انتظامی عملکرد مطلوبی در این استان داشته و همواره کنترل مناسبی بر مرزها دارند.

وی همچنین در خصوص ایام عاشورا، گفت: همه مردم ایران اسلامی در ایام عاشورا برای زنده نگه داشتن یاد و قیام امام‌حسین (ع) به صورتی با شکوه در مراسمات عزاداری شرکت می‌کنند که پلیس هم همراه مردم است.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: انتظاری که از هیئت‌ها و دسته‌جات عزاداری داریم این است که سعی کنند وضعیت ترافیکی شهرها را رعایت کنند و همچنین از ایجاد سر و صدا در ساعات پایانی شب خودداری کنند.

۱۳۹۱/۸/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...